Můžou se v těhotenství posilovat břišní svaly?

emisekkk
30. bře 2016
Ženy, můžou se v těhotenství posilovat břišní svaly a do jakého tt. A co jiné aktivity? Nemyslím tím těhotenské cvičení. Jestli prostě může těhotná pokračovat v aktivitách jako před těhu.
Je tu někdo, kdo se na specializuje?
gabulienkamalinka
30. bře 2016
Ahoj, nám říkala PA že by se mělo břicho v těhotenství úplně vynechat. To znamená, že bys neměla ani vstávat z postele nějak na silu ale snažit se jít přes bok, zkrátka abys nezatěžovala břišáky (samozřejmě ta opatrnost narůstá s tím jak roste bříško ale i tak si myslím že je dobré to moc nenapínat od začátku). Navíc pak můžeš mít potíže s diastázou (rozestup břišních svalů), to mám teď já a neměla bych se přes břicho ani zvedat. Takže žádné sklapovačky nedoporučuju 😉
Ale co se týče jiných aktivit - běh, jízda na kole, plavání, tak bych v tom neviděla problém, rozhodně ne na začátku a v pokročilém těhu už sama zvážíš na co máš sílu a chuť 🙂 ale myslím že plavat můžeš až do porodu (pokud nejsou jiné problémy).
evavit
4. dub 2016
Ja kdyz v zacatku tehu chodila na spining a pak bylo cviceni na micim tak rikala ze at necvicim na primy brisni ae ze na sikmy brisni sval.Pak jsem kvuli unave prestala.ale asi bych ted nejaky posilovani bricha vubec neresila 🙂
pety91
4. dub 2016
Podle mě dokud ti vůbec nic není , třeba do 10-12 týdne , tak můžeše cokoliv, ale potom by se to asi nemělo.
janawei
6. dub 2016
Myslím, že je rozdíl mezi posilováním přímých břišních svalů a těch šikmých. Přímé bys zatěžovat neměla. Na šikmé jsme na těhu cvičení trochu cvičily. A také záleží, jestli jsi zvyklá cvičit. Pokud ano, tak v poho, pokud bys s tím chtěla začínat, tak se to nemá.
tilee
6. dub 2016
Ja jsem pred tehotenstvim hodne chodila na spinning, takze jsem ho praktikovala v tehotenstvi, az do 7 mesice a uplne v pohode. Mela jsem to odsouhlasene i doktorem.

Sem začni psát odpověď...

Odešli