Vitamíny na začátku těhotenství. Jaké jsou nejlepší a mohou se od 5.tt?

23. čer 2020

Ahojky, co berete za vitamíny, jake jsou nejlepší a mohou se od cca 5tt? Kys listovou beru už asi 2 měsíce. Dekuju 🙂

tasimia
23. čer 2020

Já brala obyčejné od dr. Maxe.. 🙂

miba10
23. čer 2020

Také jsem měla od dr. Maxe

sigyn
23. čer 2020

DM Mamavit

squezy
23. čer 2020

Kyselina listová je ideální pro začátek. A pak ovoce a zeleninu, více není zapotrebi.

krupka3
25. čer 2020

Kyselina listova, probiotika.

cila9
26. čer 2020

Já jsem brala Femibion 1 než jsem se dostala k lékaři na potvrzení těhotenství. Ten mi řekl, že je to samé Céčko a tahák peněz a pokud nejsem vegan a mám pestrou stravu nemusím nic řešit. Jsem na konci bez vitamínů a mimčo a já jsme úplně zdravé s ukázkovým tlakem, bez otoků a s dostatkem železa. Naše mamky neužívaly nic a rodily jsme se zdraví a nemocní úplně stejně.

nikyta88
23. črc 2020

Já brala Pregnancy od Viridianu, používám i jiné vitamíny od nich a vždy jsem byla spokojená, hlavně se mi líbí jejich přístup a čistota produktů, zde zajimavý článek. https://www.eternalcomplex.cz/blog/vitaminy-v-t... . Nikola

vineta
23. črc 2020

Pokud záleží na kvalitě a minimu přídavných látek, tak za mě BabyVit, cena je přívětivá a neobsahují žádné umělé konzervanty ani umělá barviva, případně zmiňované Pregnancy od Viridian, ten je fakt “čistý”. K tomu kvalitní omega 3 (mám od Viridian) a probiotika (biopron pregna).

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.
Někdy se může objevit i streptokok v těhotenství.