Zamlklé těhotenství - jak dlouho jste čekaly na spontánní potrat?

rituska88
5. zář 2018

Dnes mi byl diagnostikovaný zamlklý potrat. Už podruhé během jednoho roku. Když se mi to stalo poprvé, loni v listopadu, šla jsem dle rad lékaře na revizi. Tentokrát jsem se rozhodla počkat... Dnes jsem 10+4 a miminko odpovídá 9+0. Chce se zeptat těch, co se rozhodly stejně - Jak dlouho jste čekaly na spontánní potrat? Jak to probíhalo? A měly jste potom některé z potíží před kterými lékaři varují (zánět)? Mně se nelíbí, že můj lékař mi nedal možnost výběru a dívá se na mě jako na blázna, že chci pár dní čas...že prý riskuji zánět...ale že před revizí musím podepisovat souhlas s riziky, která nejsou o nic menší (ba naopak), to je asi v pořádku... Můj lékař mě drží v šachu - za 2 týdny mi tak i tak ukončí neschopenku a já si nemůžu dovolit potratit v práci - tím mě k revizi tlačí. Ale já jsem se rozhodla, že lékaře změním. A že se nenechám k něčemu tlačit. Dřív přece ženy ani nevěděly, že jsou těhotné nebo že plod nežije a potratily samy...A jaký je rozdíl v tom jestli půjdu v pátek na revizi nebo ještě počkám? Přece kdybych nešla na kontrolu dnes, ale za týden, tak by se to zjistilo až za týden a nic by nebylo jiné...

zuzlinka30
10. zář 2018

@rituska88 ja to chapu. A drzim pecky at to mas rychle za sebou, vse bude v poradku.

rituska88
autor
10. zář 2018

@zuzlinka30 Děkuji. Mám strach jestli to půjde, to malý už je dost velký, ale chci to aspoň zkusit a ne se hned podvolit doktorům a nechat do sebe rýpat...

zuzlinka30
10. zář 2018

@rituska88 ja jsem na zacatku minule pondeli mi doktor rekl ze je vse v poradku a ve ctvrtek jsem zacala spinit a vcera trochu krvacet a dnes uz nic. Klesa mi hcg takze doktor rekl zamlkle tehotenstvi. 20.9. Jdu na kontrolu a na odber hcg a kdyz to bude zle tak doktor mi doporucuje samovolny potrat i do prace me poslal, neumim si predstavit ze treba mimi pujde ze me ven v praci.

rituska88
autor
10. zář 2018