Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zpevnění břicha po porodu

lucifux
8. kvě 2019

Holky co zaručeně pomáhá aby se mi co nejrychleji stáhlo a zpevnilo bříško. Za týden mi končí šestinedělí a začínám se na sebe koukat. Mám vytahané bříško, sice ne tolik, ale i tak mě to znepokojuje.

Máte nějaké cviky, atd... Ale něco, co je fakt zaručené.

corry21
8. kvě 2019

@lucifux ja sem po sestinedeli zacla pilates k posílení hlubokých břišních svalů a pánevního dna. Až tak za dva měsíce jsem se pustila do cvičení a posilování jako dřív. Záleží taky jestli máš diastazu, pak určitě začít sikmymi brisnimi svaly, aby se to stáhlo 🙂

makronka222
8. kvě 2019

Sikme brisni svaly + panevni dno posilit. Nosit stahovaci pas taky neni na skodu. Pohyb. Cvicim doma podle apky, za tyden uz do fitka.

neomenia
8. kvě 2019

Cvicim cviky Zdravá maminka, najdi si na FB. Hlavně posílení zad a šikmých břišních svalů, ke stažení diastazy.

belair
10. kvě 2019

@neomenia Ty sis zakoupila nějaký ten jejich balíček nebo cvičíš na základě toho, co píšou na netu?

neomenia
10. kvě 2019

@belair jj koupila jsem si ten balíček.

belair
10. kvě 2019

@neomenia Ja o něm taky přemýšlím, jsi spokojená?

neomenia
11. kvě 2019

@belair je to dost pozvolne, 1. Týden se cvičí jen jeden cvik, další týden 2 cviky... Teď po 14 dnech zatim necítím nějaké závratné zlepšení bolesti zad a diastazy, ale počkám , až docvicim celý program a uvidim. Pak ti můžu dat echo. Taky jsem teprve 2.5 mes. po porodu, třeba se diastaza trochu ještě stahne i sama...

belair
11. kvě 2019

@neomenia Já jsem právě taky 2.5 měsíce po porodu a záda se začínají ozývat, takže se na to asi taky vrhnu a budu doufat, že to nebudou vyhozený peníze :/.

janule1940
12. kvě 2019

Doporučuji první zajít jednou k nějaké fyzioterapeutce, aby zkontrolovala bříško po porodu. Jde o to, že spousta maminek má po porodu diastázu břišních svalů, je to celkem běžný problém. A pokud tuto diastázu má, klasické cviky na břicho jsou pak spíše zhoršující a bříško se pak ne a ne stáhnout. Pokud maminka po porodu diastázu, ať už lehčí či těžší, má, pak stačí pár měsíců cvičit cviky od fyzioterapeutky, bříško pěkně splaskne a pak už lze posilovat dle libosti. Takový jednoduchý test diastázy je, že si lehnete na záda, nohy si pokrčíte a opřete normálně volně o podložku (jako když děláte sklapovačky), přitáhnete bradu k hrudníku a zvedáte se nahoru. Zároveň pozorujete své obnažené bříško. Pokud se uprostřed (tam, kde se třeba v těhu dělá ta tmavá čára) dělá jakoby stříška, jedná se o diastázu.

Sem začni psát odpověď...

Odešli