Gynada a mudr. Adámkovi v Kolíně

smudlinozka
23. bře 2016

Najde se tu prosím nějaká budoucí maminka, která chodí k manželům Adámkovým v Kolíně nebo v Uhlířských Janovicích? 🙂

renca1978
23. bře 2016

Kamaradky chodi do Janovic a jsou moc spokojene.

monikarostislav
17. dub 2016

už budoucí nejsem, už jsem po porodu a k manželům Adámkovým jsem začala chodit od 7. tt . Výborní oba dva, hlavně sestrička, která vždy i když to neměla jednoduché byla usměvavá a příjemná 🙂 Rozhodně se není čeho bát naopak 🙂
Chodím do Kolína, a pokaždé z UZ jsem si odnášela fotografii, co se bude dít další měsíc apod. Hlavně se nebát ptát, opravdu jsou moc příjemní 🙂

mamemimomu
19. lis 2018

Je tu někdo kdo chodí/chodil do gynady v těhotenství a byl na neschopence? je u nich možné požádat o změnu adresy třeba na víkend? nebo to dělají neradi? Děkuji

tercasv
19. lis 2018

@mamemimomu U mého doktora to jde v pohodě 🙂 Pošlou to na sociálku, ale i při změně adresy na víkend je nutné dodržovat vycházky 🙂

mamemimomu
19. lis 2018

Já vím, že se musí dodržovat vycházky i tak...jen chodím k lékaři, který mi přepsat nechce adresu ani na víkend☹ a jak je člověk furt mezi 4 stejnými stěnami tak už to leze na mozek...procházky dělám...ale pořád ta samá cesta... rodiče bydlí ode mě 100 km tak jsem, je chtěla navštívit a zůstat tam na víkend...ale má s tím velký problém, i když jako doktor je dobrý...tak přemýšlím o změně lékaře...který by alespoň jednou za 2 měsíce mi dovolil odcestovat...

tercasv
19. lis 2018

@mamemimomu Zítra jedu za rodiči 80km daleko a sestřička mi to napsala, doktor jen podepsat 🙂 A co vim od tchýně a tchána, tak jim to bez problému napsal i praktický, neschopenku měli od něho. Napadá mě zjistit si to nejspíš na ossz, jaké jsou podmínky a pak to říct doktorovi, že to možné je, tak proč ti to napsat nechce.

mamemimomu
19. lis 2018

@tercasv řekl mi, že mu pořád volají ze sociálky a nemá náladu vysvětlovat, co komu a proč přepsal....podle mě výmluva...

tercasv
19. lis 2018