Je v těhotenství nutné kojení ukončit?

oplatecka
13. led 2017

Ahoj holky, doma mám 21 měsíčního chlapečka, kterého stále kojím, asi 3-4x denně. Dnes jsem byla u lékaře, jsem znovu těhotná. V ordinaci u mé lékařky byla na zástup jiná paní doktorka. Když zjistila, že stále kojím, vyhubovala mi a říkala, že mám okamžitě kojení ukončit! Nedokázala mi však vysvětlit, proč. Navíc prý tak velké dítě už se kojit nepotřebuje, má jíst normálně, a podle ní stejně už mam místo mléka vodu... Je opravdu nutné kojení ukončit? Ohrožuje miminko? Díky za odpovědi.

breberka_ciperka
13. led 2017

Vůbec! Znám mraky holek, co kóji kontinuálně spal ještě tandem po porodu, nikomu nic není. Někomu vadí kojeni na bradavky někomu se dítě odstavi jak se vlivem teh.zmeni chut mlika, často pak v pulce,zas hormon.zmena. Takže k tomu třeba stejne samo dojde at budeš chtít nebo ne. Mam 4 deti po ca 2 letch a kojim v podstatě porad, deti jsou zdravé, silne a všechny maji stejnou porodní váhu. Dost spi, dost jez a rid se potřebami svého tela! 😉

breberka_ciperka
13. led 2017

jo a zas tak velké není a ty kokos jen obcas,ja mnohem casteji

astyna
13. led 2017

Ono tam jde spíš o to, že většině maminkám je to příjemné dejme to mu do 5.-6.měsíce, protože kojením se stimulují bradavky a ty vylučují hormony pro spuštění porodu. Co vím, tak kamarádce z toho hodně tvrdlo břicho. To není nějaký rozmar doktorky, že tě na to upozornila. Zkus si o tom najít více infa na googlu.

bonulinka
13. led 2017

Uvidíš, jak Ti kojení bude vyhovovat i nadále. Pokud by Ti bylo nepříjemné, tvrdlo břicho, tak přestaň. Jinak můžeš pokračovat dál. Kojila jsem dceru až do porodu a po návratu z porodnice ( po 48 h ) jsem pokračovala tandemově. Žádné následky to na dcerách nezanechalo, naopak, neznám, co je to žárlivost, až do nástupu do školky nebyly nemocné.

drzticka81
13. led 2017