Křeče v podbřišku v 6tt, máte zkušenost?

zuza1717
2. zář 2013

Ahoj holky, jsem 5+3 a jsem hrozně vyděšená. V sobotu jsem neplánovaně ušla přes 20 km (zabloudili jsme). Doma jsem pak zjistila slabé tmavě hnědé špinění. Doufala jsem, že vše bude ok, nicméně o den později k večeru jsem měla celkem silné křeče v podbřišku a k ránu mě probudila taková slabounká zimnice. Ráno jsem opět zjistila minimální špinění (ne na prádle, ale při umývání vevnitř), proto jsem běžela k lékaři. Udělal mi utz, ale na srdíčko je brzy, tak konstatoval jen že velikost plodu zatím odpovídá, předepsal utroš a mám přijít za 10 dní. Jenže pár hodin na to mě chytli příšerné křeče, ještě horší než včera. Trvaly kolem 40 minut. Bylo to jako strašně bolestivá ms nebo tak něco. Máte prosím někdo zkušenost, že jste měly tak bolestivé křeče v podbřišku a přesto bylo mimi ok? Díky za radu.

v_lady
2. zář 2013

ahoj. tyhle křeče nebo bolesti v podbřišku jsou ze začátku těhotenství normální, i kdybys neměla tu vycházku. dokud nekrvácíš, tzn. krev jako při ms, tak se prcek drží. je to moc časné těhotenství, takže i to špinění je normální.. no nezbývá než čekat. držím palce 🙂

cabalkova
2. zář 2013

@zuza1717 Jsem na tom podobne, taky uplny začátek tehu a panikarim, zda je vse ok. Bohuzel to nemame ani jedna moc sanci ovlivnit, užívej utrogestan, co mozna odpočívej a ver miminku. Krece jsem mela taky, další den jsem byla na kontrole a všechno bylo v poradku. Myslim, ze to nemusi vůbec nic znamenat, jen si tam mimi dela prostor. Ver mu a drzim palce na další kontrolu, ale urcite to bude ok. a jestli chces, pojd za nami do kvetnovek, vic bab vic vi. 🙂

zuza1717
autor
2. zář 2013

Ahojky, díky, už jsem se za vámi přidala 🙂 .

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.