Pobolívání v podbřišku ve 12. tt. Může to být ze zácpy?

paja
14. zář 2006

Ahoj těhulky, chtěla jsem se zeptat - jsem ve 12.tt (skoro ve 13.tt) a trošku mě začalo pobolívat v podbřišku - jakoby takové píchání. Předevčírem jsem byla u lékaře na genetickém UZV a vše bylo OK...Tak nevím - v poslední době dost trpím na zácpu - myslíte, že by to pobolívání mohlo být z toho? Nemáte s tím některá zkušenosti?

zany
14. zář 2006

Ahoj Pajo,
mě ze začátku taky bolelo v podbřišku a když jsem se na to ptala Dr., tak mi řekl, že to může být tím, že se mi zvětšuje děloha. Prý až budu čekat třetí nebo čtvrté mimi, tak mi to ani nepřijde... 🙂
Jinak i já trpím zácpou a někdy mě v břiše pěkně píchá. Ale pokud si dojdu, tak je vše OK.

leniik1
14. zář 2006

Holky taky mě to pobolívá.. ☹

zany
14. zář 2006

Já myslím, že to bude v pohodě. A Leni, ty tam máš rovnou dvě, tak je to asi větší zápřah pro tělo...

paja
autor
14. zář 2006

Jé - holky tak děkuji za uklidnění. Já jsem si říkala, že pokud bylo na UZV vše OK, tak snad to nebude nic závažného 😉 .

vilca
14. zář 2006

Ahoj holky, taky jsem se ze začátku lekala každého píchnutí a se strachem šla na každou kontrolu k doktorovi. Vždycky mě tam ale uklidnili. Ono se to tam prostě přizpůsobuje něčemu novému. Takže když je na ultrazvuku vše v pořádku, není důvod se bát a zbytečně stresovat 😉

lucija76
15. zář 2006

Mne bolelo v podbrisku jeste jsem ani nevedela ze jsem tehotna a prestalo to teprve nedavno, sem tam tam jeste pichne,ale je to pry opravdu normalni, telo se transformuje ;) bobek je v poradku.. 😉

lussius
17. zář 2006

ahojek 🙂 taky me casto bolelo v podbrisku,dokonce i po kazdem umelem oplodneni. zacpu mam stale a to me vsichni uklidnovali, jak se to v tehu zmeni. velky voci 🙄 a to jim zeleninku jako kralik 🙂 to pichani me zmizlo cca ve 2trimestru.. me doktor rekl, ze jsou to delozni svaly, ktery drzi zvetsujici se delohu 🙂 takze s mimi by to nemelo mit nic spolecnyho 🙂 ted me pro zmenu rostak dloube pod zebro 😉

lamia