Trombóza v těhotenství. Měl někdo tuto diagnózu?

joy85
27. črc 2020

Mel tu nekdo tuto diagnozu? Dnes jsem si dojela do nemocnice kvuli silne bolesti praveho stehna. Potvrdila se mi hluboka zilni tromboza, takze mi predepsali flaxiparine 0,6 ml. Bohuzel baleni, ktere mi bylo predepsano, v zadne lekarne v okoli nemaji, takze mi ho objednali a bude az zitra. Nevim, jestli mam mit do zitrka strach, ze se srazenina uvolni... doma mame jeste clexane 0,4 ml, ktery si pichal manzel zacatkem roku kvuli srazenine. Byl v koupelne, v pokojove teplote. Dle webu jsou oba leky obdobne. Nevim, jestli si mam pichnout to, nebo proste vydrzet do zitra? Zitra se budu objednavat na hematologii, kde mi pak upravi davkovani, dnes uz tam nikdo nebyl...

vineta
27. črc 2020

@joy85 Zavolej si zpátky do nemocnice a poraď se tam. Osobně si myslím, že clexane 0,4 je lepší než nic, ale nejsem lékař (!), určitě ti ale v nemocnici řeknou. Nevím, nakolik závažné riziko máš, ale začátek léčby bych neodkládala. Nechápu, že ti to nepíchli rovnou ve špitále.

joy85
autor
27. črc 2020

@vineta taky nechapu... nevim moc, kam volat, byla jsem na gynekologii a na sonu, oboji dle webu uz zavrene, tak leda zkusit pres recepci nejakou pohotovost, nevim..

vineta
27. črc 2020

@joy85 Zkus aspoň to... co se týká nahraditelnosti léku, mohli by poradit. Případně i v lékárně, pokud se dovoláš do nějaké otevřené

obla
27. črc 2020

Klidně si Fraxiparin aplikuj .. často se nahrazuje právě Clexanem 🙂 dokonce se dodává i jako náhrada z centrálních lékáren, pokud je aktuálně ekonomičtější.

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.