Utrogestan ve větším množství a deprese

p1983k
17. dub 2015
Zdravím těhulky,je tady někdo kdo bere utrogestan ve větším množství a delší dobu jako já a má z něho problémy jako deprese a úzkosti ?Nic jiného čím by to mohlo být zapříčiněno mě nenapadá,jsem v klidu,doma,bez stresů.Jsem po IVF a všimla jsem si že tyto stavy jsem měla i při prvním KETu který se nevydařil,léky byly vysazeny a vše se vrátilo do normálu. Již 4 měsíce beru 10 tabletek denně,v úterý mi bylo sníženo na 8 denně,jsem v 16 tt a myslela jsem že už mi ho vysadí,ale jelikož neustále špiním tak ho má brát dál. Je možnost si dupnout a chtít utroš již nadobro vysadit? Prý to miminku neublíží když budu mít nadbytek progesteronu,prý tím líp,ale mě to fakt nedělá dobře. 😞 A takové dávky co do mě cpou,našla jsem články co mají s braním holky problém i při dvou tabletkách denně..tak je asi jasné jak mi po něm je :-|
hahebu
17. dub 2015
@p1983k ahoj! já s něčím podobným bojoju taky. Od srpna tak různě podstupuju IVF, KET, IUI a vždy mám Utrogestan. Neberu teda takové množství, jako ty, ale psychika mě trápí taky. Nevím ale, jestli je to Utrogestanem nebo zkrátka jen tím, že se počít nedaří, ale už jsem nad tím taky přemýšlela, že to může způsobovat on. Nicméně, nervy na pochodu v těhotenství jsou ale prý normální, takže je to možná třeba tím 🙂 Celé věci kolem těhotnění a těhotenství jsou dost náročná psychická záležitost, takže možná to s psychikou dokáže zamávat samo o sobě 🙂
p1983k
autor
17. dub 2015
@hahebu Já si myslím že je to těma lékama jelikož jsem otěhotněla až ted na třetí pokus a kolem IVF se pohybujeme rok a nikdy jsem takové stavy neměla,až ted co beru ten Utrogestan,tak dlouho a v takovém množství..je dost možné že je to i podpořeno těhu hormonama a tato kombinace je opravdu na palici 😃 No zkusím ukecat doktora at mi ho vysadí úplně a pak uvidím jestli mi bude líp 😉 A tobě přeji at se taky konečně zadaří...ta psychika je mocná 😞 ,ale bohužel neovlivnitelná a kdo si tímhle nemusel projít tak nepochopí.
hahebu
17. dub 2015
@p1983k No ale zas aby to neublížilo mimču, to vysazení 😞 Prober to s doktrorem, psychická pohoda je určitě potřeba, ale jestli špiníš... No netroufám si vyjadřovat se k tomu 🙂
Přesně tak, kdo nezažil - nepochopí. I přes veškerou empatii, nepochopí 😞
Děkuji 🙂 Taky přeju, ať se vše srovná a začneš si těhu užívat v pohodičce 🙂

Sem začni psát odpověď...

Odešli