Vysazení Anopyrinu 36.tt. Měl to někdo také tak?

sanyy22
13. čer 2021

Ahoj, chci se zeptat od prvního screeningu jsem brala anopyrin 1.5 tablety večer kvůli rizika preklamsie před 37tt (riziko 1:156), v pátek jsem byla na kontrole a zapomněla jsem se zeptat zda mám ho nadále užívat nebo ne. Tak jsem si přečetla lékařkou zprávu kde je napsané že mám brát do konce 34tt, tak jsem ho vysadila. A je to třetí den co ho neberu a od té doby mám nízký tlak okolo 113/75, a cítím se tak nějak přítomně, mám mdloby, navaly horka, srdce skoro až v krku, chci se zeptat měl to někdo taky tak ? Dneska jsem 35+2tt

lilian2111
13. čer 2021

Zavolala bych na pohotovost.

olga_
13. čer 2021

@sanyy22 Podívej se do příbalového letáku anopyrinu. Určitě ho dál neber, protože by hrozilo zvýšené krvácení u porodu, odlučování placenty atd. A volej na tu pohotovost.

sanyy22
autor
13. čer 2021

@olga_ koukala jsem a je tam napsané že délku užívání určuje lékař, tak si myslím že jsem udělala dobře , jelikož v lékařské zprávě mám napsané že ho mám brát do konce 34tt.

betysch
13. čer 2021

@sanyy22 Vysadila jsem Anopyrin v 34tt.Pokud se necítíš dobře tak zavolej na pohotovost.Otoky nemáš?Moč ti kontrolovali kdy?

sanyy22
autor
13. čer 2021

@betysch Nene otoky jsem nikdy neměla, moč mi dělali ve 30tt, a měla jsem v pořádku, jinak i moč mi berou pokaždé v poradně což bylo v pátek.

nazka
13. čer 2021

@sanyy22 já brala anopyrin do 36tt a naopak po vysazení mi tlak lehce stoupnul. Jak jsi na tom psychicky? Nemyslím to teď nijak rypave, ale to udělá hodně. Já se toho vysazení dost bála právě.

sanyy22
autor
13. čer 2021

@nazka no upřímně, možná to bude i tou psychikou, já na to furt myslím že už neberu ty léky, furt si měřím tlak, zkusím na to nemyslet, a zítra zavolám svému doktorovi a uvidíme co mi řekne, kdyby se to zhoršilo zajedu si do nemocnice

nazka
13. čer 2021