Zánět pochvy v těhotenství?
Ahoj holky,
jsem v 15. týdnu druhého těhu a zvažuji, zda jít k lékaři nebo počkat do další kontroly, která je za týden a půl.
Jde o to, že jsme s manželem měli dva dny po sobě sex o něco delší než na který je má pipka zvyklá 😀 Hned po sexu mě začala pipina svědit. Výtok zvětšený, ale to mám celé těhotenství. Teď nevím, jestli jde jen o to, že je více „podrážděná“, když to bylo delší než obvykle nebo se může jednat o zánět.
Prosím vás o vaše názory… 🙂
Myslím že může. Ale nechci něco do sebe cpát, když to může být třeba jen podráždění...
Zkusím se na to zeptat, jestli je to bez předpisu.
Holky a nevíte, jak se projevuje podráždění od sexu? Pokud je to z toho, za jak dlouho by to mělo přejít?
@tammm Tak jsem včera šla k lékaři. Samozřejmě - kvasinková infekce, předepsal mi Dafnegin - kuličky i krém na mazání zvenku, mělo to být nějaké nové balení, ale v lékarně mi dali jen kuličky, takže jsem bez krému, který bych i potřebovala, jelikož mám zarudlé i okolí třísel. Bohužel do města už nemám cestu, tak jsem to včera mázla Imazolem, nic lepšího doma nemám. A pokud to nebude lepší, zajdu dnes do místní lékárny se zeptat na ten Canesten. 🙂
@kajos12 imazol má stejné složení jako canesten, taky jsem ho používala místo canestenu 😉 a infekce nepodceňujte... Dcera je kvůli infekci narozená ve 26tt. Teď si na to dám větší pozor.
@verunka_korunka Teeeda, opravdu? Já všude vyčetla, že kvasinková infekci dítě neohrožuje - teda pokud to není již pokročilé stádium a není napadnutý děložní čípek... Tak proto jsem byla celkem klidná...
@kajos12 Já bych si radši došla. Nemusí to nic být, já jsem měla obě těhotenství výtok ,,jak z kohoutku´´ 😀 Ale pro jistotu...