icon
1 / 1
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

NE, v zadnem pripade.

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Neeeeee

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Nee ✌

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ano i ne. Je to těžká otázka ale na 100% bych pustila děti do školy.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Spíš ne. Převažuje u mě názor, že ho chtějí jen kvůli "zákulisním hrátkám", o kterých nemáme ani tucha...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ano, ale pustit děti do školy

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne (tím neříkám pustit všechno, ale lze určitě nějaká opatření na základě zákona o ochraně veřejného zdraví i bez NS)

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne 🥴

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne a když ano tak pustit deti do skol

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne. Nicemu to nepomaha.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne, už toho bylo dost. Nevidím světlo na konci tunelu.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ano. Nemůžeme si v této situaci dovolit další a další nemocné a přetížení zdravotnictví-toho se obávám strašně moc. A nedovedu si představit tu kalamitu, co by nastala. proto mně i nevadí, že mám holky ze školy doma.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@alamo To je strasny zmrd.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne.uz toho bylo dost.omezeni jsme pořád a stejně čísla lezou nahoru.lide jsou už otrávení a nevidí světlo na konci tunelu.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

NE. Vláda za dobu nouzového stavu neudělala pro zlepšení nic.

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sebestka Nestane se vubec nic. Vzhledem k tomu, ze ta opatreni nemaji efekt, tak vysledkem nebude zadna drasticka zmena.
Jako kdyby si uz nekteri lide nedokazali predstavit zivot bez nouzoveho stavu.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout represe a zase jen represe a kdyz to nefunguje, tak obejdeme Ustavu.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

ANO. Možná opatření nemají takový efekt, jaký se čekal, ale obávám se, že bez nich to bude ještě horší

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne! Ne! Ne!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout Hm, a to já si právě myslím, že by nastala katastrofa-ale kéž bych se mýlila, fakt. Protože jsou ještě lidi, kteří ta opatření teď dodržují nebo se je snaží dodržovat. Ale jakmile to pustí, tak třeba v těch hospodách už to povalí...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Bože. Jistěže ano.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Dala bych tomu srdíčko 🙂

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@alamo navíc...už tady jede ta nakažlivější mutace a možná ten kolaps tady bude tak jako tak. Píšu teď pouze o zdravotnictví. Jinak by mně to nevadilo. Ale prostě si myslím, že ten nouzový stav drží ten Covid jakž takž na uzdě. Ale chápu i tvůj názor, ne že ne.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sebestka Vlada mela rok na to, aby vymyslela, jak to zvladnout bez NS. Opozice chodila a stale jeste chodi s jednim navrhem za druhym, lec marne, nebot v NS se bozky rozkrada republika a neudelala absolutne nic. Nic. Tohoto divadla uz fakt bylo az az. Ti pripadni mrtvi pujdou za Buresem a Hamackem.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne, rozhodně ne!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout hele, ten komentář druhý měl být taky pro tebe
@alamo se tímto omlouvám.
Já netvrdím, že nemáš pravdu, přesto si myslím, že pro zdravotnictví by to byla katastrofa....

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sebestka Ja ti rozumim, ale v soucasnem stavu je to katastrofa uplne pro vsechny.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

NE!!!!!!!!!!!!!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Uz ne.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Kdo napíše, že ne tak ať jde pomáhat např. do nemocnic, domovů pro seniory.....ono kdyby se lidi chovali jak mají, tak by to fungovalo, ale pokud si z toho stále děláme ,, prdel" Babiš nás omezuje tak zdravotní systém zkolabuje a nepřejme si, aby my nebo někdo z našich blízkých lékaře potřeboval......

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne, protoze by to pro me pravdepodobne znamenalo ihned po nadtupu do prace od prvniho dne směňování = o polovinu méně času na zaučení, zacvičení...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sebestka Pokud by v nemocnicích neleželi ti, kteří tam nemají co dělat, žádným kolapsem, katastrofou a apokalypsou by se strašit nemuselo.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa Ale tohle ti přece nezajistí nouzový stav jako právní rámec. Na tomto místě přece už musí nastoupit zákony. O to jde. Ne o to, že bychom všichni zběsile rozvolňovali. A říkám to z pozice člověka, kterému blízký člověk na tu sr.čku zemřel.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Rozhodně ne.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa opatření proti epidemii mohou vyhlašovat krajské hygienické stanice. Nouzový stav vláda nevyužívá k ničemu opravdu potřebnému, na víc neschopností a chaotikou jen otrávili lidi...udělali by lépe, aby při opatřeních otevřeli obchody a služby a motivovali lidi pozitivně k základním opatřením...čím to budou prodlužovat a protahovat, tím víc se budou lidi cukat...nad to teda mám štěstí, že muž pracuje na hygieně, protože pro nás to znamená ekonomický zlepšení, je mi fakt líto rodin, který zůstaly jen s nějakou (pokud nějakou) chatrnou kompenzací.
Nemluvě o tom, že třeba taková blbá pedikúra je pro někoho zdravotně nepostradatelná. Teď tu byl můj taťka na návštěvě, cukrovkář na půl slepej s těžkou neuropatií a ty jeho nohy už fakt potřebujou odborný zásah...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

nie 🙂 nudzovy stav ma byt na nudzovy stav, rok nie je normalne zit v nudzovom stave, to uz maju nastupit ine riesenia. Vlada si v nudyovom stave moze robit skoro co chce a to nie je spravne

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa Jo, typicky komentar - "Jdete pomahat do nemocnic, at vidite!" To uz je tak ohrany, az je to trapny...hele,bavila jsem se vcera s kamaradkou, jejiz sestra (tu znám tez osobně) je primo na covid jIPu oddeleni, a pry to neni ani zdaleka tak hrozny, jak to nafukuji media a az na ty obleky ta prace neni o nic narocnejsi nez na jakemkoliv jinem oddeleni JIP(zato mnohem lepe placena). Na covid odd sla dobrovolne a je spokojená (má lepsi prachy za stejnou praci). Ta kamaradka, se kterou jsem se bavila, delala pred RD roky tez sestru na JIP oddeleni, na popaleninach a pry ze vseho toho "fnukani" zdravotniků do medií uz je nasraná, to, co maji na covid oddelenich, mela oba standarne taky uz predtim, i horsi podminky (a za mene penez).A toto jsem slysela zpristredkocane i od jinych zdravotniku (jen do mediií to samozrejme nikdo nerrkne, tam je IN hlasat, jak nemocnice kolabují a vsechno se hroutí, protoze by byli sami proti sobe, nebyly by penize za covid pacienty), Jo mozna fakt nektere male okresni nemocnice na tom jsou blbe, ale zdaleka ta situace neni tak kriticka, jak do nas furt snaží hustit

Odpověz
10. únor 2021
avatar

NE @sebestka zkus si precist tento clanek https://www.seznamzpravy.cz/clanek/expert-stat-... maji nouzovy stav uz skoro rok a jediny dusledek je, ze je vse v haji. Schvaluji si zakony/paskvily ve zrychlenem rezimu. Vladnou tu tei lide, kteri naprosto ignoruji jak odborniky, tak opozici. To, ze chteji obejit ustavu, je naprosto jasne. A my je m jeste tleskame. Jde to i bez nouzoveho stavu!!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@klaara3 ja sa tiez prave obavam toho nudyoveho stavu, ze co vsetko si do volieb este poschvaluju. Mne to pride ukazkovy totalitny rezim, v com zijeme.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout myslíš, že by nenastala dramatická změna, když jsou všichni natěšený na to, až se otevřou obchody, kina, bazény? To si nemyslim. Za mě by stačily ty školy, aby se mohlo nějakým způsobem dál fungovat

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@jolana24 Ale ono to opravdu nebude tak, že hned v pondělí se všechno otevře bez jakýchkoliv pravidel a nastane chaos. Toho se fakt neboj.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Strasne rada bych videla studií, k cemu pomohl treba zakaz vycházeni...kdyz i po teto hodině mas pravo vratit se domů z místa pobytu "nekde". Skoro nikdo to stejne nekontroluje, ze by po 2.hodine brazdili mestem policajty a pokutovali lidi. Pokud neni stanoven nastroj kontroly a moznost jasneho vymahani vysokych pokyt, tak ty lidi to proste stejne nedonuti to na 100% vše dodrzovat...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa Sorry, tohle je naprosto dokonalý argumentační faul. Gratuluji, zakládám tě do zlatého fondu!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ninive211 Ono totiž málokdo uvažuje a přemýšlí. Většinou se to prezentuje tak, že totálně kolabuje zdravotní péče na celém našem území. A to není pravda. Je možné, že kolabuje nemocniční péče někde v Horní Dolní, kde mají standardně pět jipkových lůžek, ale určitě ne ve velkých městech, kde jsou mnohem větší kapacity. Prostě je to strašení lidí a věřím tomu, že pokud nad tím někdo nepřemýšlí, tak se té katastrofy může obávat.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@klaara3 Z toho článku mrazí... Já to nejsem schopná ani dočíst, jak mě to naštvalo. měla bych být ráda, že se konečně někdo ozval a řekl to na plná ústa. Ale o to víc mě to štve, vyloženě se mi teď fyzicky udělalo zle, že na to ROK každý ten mamlas ve vládě kašlal.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Nenene!!!!

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne, ani omylem.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout jooo nas kraj je nejhorsi!😅

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@oplatecka Ano, to je pravda, přesto se tím nestraší. To je holá skutečnost, bohužel. A nemám to z televize, neboj. Ale mám kolem sebe zdravotníků plno a každý mně řekl, že už padají na hubu. Odsouvají se neakutní operace a nechci se dočkat toho, že se budou posouvat akutní operace. Pokud někdo zaručí, že tohle nepřijde, pak ať se ten NS neprodlužuje.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@klaara3 teď nemám čas, ale později si ho přečtu. Díky.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sebestka My uz ale take padame na hubu, nejen zdravotnici. Nelze tohle drzet vecne a navic, konec NS neznamena okamzite uvolneni vseho.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@klaara3 Z diskuze na webu:
Už jsem to sem jednou dával, ale bez odkazu. Tentokrát odkaz připojuji:

Welt anm Sonntag má kolem 200 stránek loňské jarní tajné korespondence mezi německým ministerstvem vnitra a Institutem Roberta Kocha, z níž vyplývá, že ministerstvo tlačilo na vědce, aby jejich výpočtové modely ospravedlnily tvrdá koronavirová opatření.

Vědci ve spolupráci s vnitrem vytvořili za čtyři dny zprávu, která byla distribuována mediím, a která obsahovala scénář, že by na covid mohlo zemřít až milion lidí.

https://www.welt.de/politik/deutschland/article...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ninive211 Naprosto souhlasím, to je zase slovo do pranice, běžte si to zkusit do nemocnice! Už toho mám fakt plne zuby.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sebestka Samozřejmě, že padají na hubu.Léta je ve zdravotnictví nedostatek personálu, musejí dělat přesčasy, do toho plno nesmyslných opatření, která nedávají smysl. Kdo by z toho nebyl vyřízený. Ale unavení nejsou jen zdravotníci. Taky mám mezi nimi plno kamarádů. Ale s prodloužením NS nesouhlasí téměř nikdo z nich.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ninive211 Tak nejak to asi bude. Ano.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Určitě ne

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Běžte si to zkusit do nemocnice, to je tak debilně legendární věta. Už si to někde zkoušel v Kauflandu? Jakoby si tam ty prodavačky válely prdel. A dalších x desítek zaměstnání.
Já doufám, vážně doufám, že nouzový stav pokračovat nebude. Není to o tom otevřít obchody, kina atd. I když, ekonomika je totálně v pr...... (škoda, že tohle vidí málokdo). Spíš, co naše vláda dělá v době nouzového stavu. Všiml si někdo? Kam jdou peníze? Státní zakázky? Jojo, to jsou žně.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

A hlavně, ať panebože otevřou ty školy. Tohle je už neúnosné. Děti téměř rok doma? Co udělali za ten rok, aby ty děti mohly za určitých podmínek do školy? Ani prd ☹

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne. Stačilo.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

NE.Ponechala bych roušky,omezení počtu osob na metry,to ano,ale NS bych zrušila.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne!!!! Meli na to rok a co vymysleli? Absolutně nic!!! Jen rok omezení, zákazu a k čemu??? K ničemu to nevedlo, možná jen při výskytu loni v březnu ..... neříkám, neotvirat vse naráz, ale aby normálně všechny děti mohly do škol. Už mě to opravdu vytáčí, když slyším prodloužení NS. Je to k ničemu. Vyžírame to akorát my, kteří od začátku vse dodržujeme poctivě.....

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ivakalinova zavřené obchody jsou též naprostá hovadina. Ať se tam chodí v rouskach, ať si omezi zákazníky na plochu, to si koneckonců muze nastavit každý obchodník sám a nepotřebuje k tomu nouzový stav. O gastru ani nemluvím. Děti patří do školy a při sněhu na svah a ne k počítači.
A přesně, je potřeba pořád dokola opakovat a opakovat. Nouzový stav není jen o nastaveni opatření, ale především o legislativní nouzi a bezvýběrových zakázkách!!! Ať se stavi třeba na hlavu, ale tahle část už musí skončit. Dokážete si představit, že by se v legislativní nouzi schvaloval nový zákon o volbách??? Rychle, rychle 8 měsíců před volbami

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@arianne moje slova 👏👍

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne, ne a ještě jednou ne! A jestli ano ať proboha pustí ty děti do škol. To už je na hlavu postavené. Asi chcou z dětí mít své následníky... Roušky nechat klidně všude, kina zavřené, všechno, ale ty děti....😢

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@arianne
@ivakalinova ano, přesně tak. 👍

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Rozhodně ANO!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout taky pekne. Poslední dobou me prijde, jak kdyby se jich to vubec netykalo. Kritizuji Cesko, pricemz nejvice zasazene okresy jsou ty sousedici s Nemeckem, ale to je asi nahoda. Kritizuji Rakousko kvuli uvolnovani. Kvuli nim nejsou vakciny. Jak kdyby nebylo potreba k zivotu fungovani ekonomiky. U nich ta propracovanost strachu je opravdu desiva.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@arianne jj, vsak dnes probehlo medii, ze si Babis uz nechal vypracovat analyzy, ktery system scitani hlasu je pro nej nejvyhodnejsi. A v dobe, kdy nema hlasy pro svuj oblibeny NS, jede do Srbska, takze pocitaji s tim, ze si NS vyhlasi sami. Ani s opozici nechteji jednat, zadny kompromis. Proste jedou stale to svoje, bez jakekoliv odborne debaty.

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

@klaara3 jj, také jsem něco četla. Něco o jednom volebním obvodu a nějakém "bonusu" pro vítěze. Obrátil se mi žaludek, schvalovat si bonus pro vítěze, když to vypadá, že momentální vítěz by byl jen velice těsný a ještě sám jako kul v plotě. Snaží se nas posunout k většinovému systému. Vždycky si vzpomenu na krásnou hlášku Václava Havla, že je lepší být poměrně spokojený než většinově nespokojený

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ivakalinova musim malicko uvest na pravou miru.V nemocnicích umiraji lide,trpi atd. a to je myslim trosku jine vypeti pro zdravotniky .Casto bezmoc,snaha pomoci a presto casto bez efektu.Oznamovat smrt ,tezky stav příbuznym,slyset jejich plac,prosby. Ano ,rada povolani v teto dobe je neskutecne narocna,ale ve zdravotnictvi je to prece jen jine .Zvlaste ted.

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Vycerpani jsou proste vsichni nejen zdravotnici(samozrejme jejich poslani chapu), padaj na hubu vsichni...Prodavaci, policajti, rodice doma uz svym zpusobem padaj na hubu...
Myslim ze NS uz stacil🤷🏼‍♀️

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne. Ale nějaký omezení bych nechala, ale jasná a která jsou k něčemu. Třeba já bych aspoň do vnitřních prostor dala ty respirátorů , (jelikož děláme na odběrnými místě, máme oblek, rukavice a respirator! Teď už nepoužíváme nic víc, a nikdo z personálu se tam nenakazil, tak myslím, že tohle funguje.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

NE NE a NE !!!!!
Stačilo jejich debilni vláda a zákazy stačilo !!!!
Jako deti bobovat nesmí a na úřadě je x desítek lidi 😡to je jen jeden příklad !
Vláda bere slušný peníze, tak at se teď trochu zapoti jako všichni !!!obycejny lidé téměř rok !!!
Vše jde i bez NS

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ahyt pravda. jak to řekla mámě známá zdravotní sestřička- problém je hodně v tom, že u nás do teď bylo zvykem poskytnout i 80, 90 letým lidem špičkovou péči a teď
se dostávají do stavu, kdy těm lidem vlastně nemůžou pomoci....ať už z kapacitních důvodů, nebo protože ten covid nerozchodí.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Neskutecna svine.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@arianne přesně, doteď jsem nepochopila, proč musí mít zavřeno malé obchůdky, kde obchodník v pohodě ohlídá dva lidi na plochu. Oproti obchodům typu Kaufland, Lidl, Albert..... To nemá s logikou nic společného..... Navíc, kolik lidí se nakazí v obchodě?.
Na jaře jsem to všechno chápala. Bylo to nové, nikdo nevěděl, co bude, jak bude. Tápali v opatřeních, lítalo to, ale v květnu najednou těžká pohoda (až do září téměř). Jak je toto možné? Covid zmizel? Oslavy, svatby, narvané bazény, plné restaurace. A nikdo nebyl pozitivní? Co se stalo, že v říjnu najednou zase ano?
Upřímně a dlouhodobě by mě zajímalo číslo - počet pozitivních x počet nemocných x počet lidí, kteří mají těžký průběh.
Neříkám vše otevřít a neřešit. Ale chybí mi rok koncepce, cíl, směr, výsledky, stejné pokyny od každé hygieny a x dalších důležitých věcí.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ahyt tak jasný, smysl zdravotnictví je úplně jiný.
Na druhou stranu, české zdravotnictví opravdu chválím do nebes (neříkám, že všichni jsou super doktoři, ale obecně, stále vysoká úroveň péče a odbornosti). Ale přeci personál chybí roky, mluví se o tom už kolik let. Teď v době covidové se o tom mluví ještě víc.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout Co jiného od něho čekat? On za nic nemůže, to všichni ostatní. Je to hovado všech hovad!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Mimochodem čerstvá zkušenost mam tatínka opět v nemocnici -akutně musel jet ,selhání organismu dojel do uvn a doktorka proč se tak klepete????Ma stomii a mate průjem?Doslova se dusil a ona proč to děláte ?? 3 krát mu nabirala krev protože si to asi musela rozmyslet 🙉
Mamka se naštvala a zavolala te naši známe ta ze to je k hospitalizaci okamžitě !!!Ta doktorka by ho snad pustila domu 🤦‍♂️😱😪

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Ne i ano...
Ne proto, že vláda měla rok na to aby vydala legislativu, která by tuto situaci řešila místo nouzového stavu....neudělali nic a hází vinu a odpovědnost na ostatní.... 🤨
Ano proto, že pracuji ve zdravotnictví a děsíme se toho co by nastalo pokud by se všechna opatření zrušila...protože sice zcela nefungují ...ale přesto bez nich by bylo určitě hůř. Viděli jsme to po Vánocích....a nedělám si iluze, že by lidé byli odpovědní a nenahrnuli by se do hotelů, restaurací, heren, kin, aquaparků apod...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@terdo Přesně. Tohle je ten můj jediný důvod, proč bych prodloužení chtěla. Chápu, že se za rok téměř nic nepohlo, ale nedovedu si ani v nejmenším představit, co by následovalo.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ivakalinova podle mě je to vir a na jaře konci respirační onemocnění, chřipky... a přes léto je víceméně klid a na podzim se zase začínají objevovat. Myslím že letos to bude taky takhle.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Rozhodně ne!! Je zvlášťni,na kolik je ČR omezená a stejně to nepomáhá.....

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@hanule04 ani brýle a ani stit? Pokud ny takhle respirator chranil,bylo by to super.jeste by to chteko,aby byl finančně dostupny.
@tridetiaja tady pred nějakou dobou davala odkaz na eshop s respiratory. Jeden stal 6 Kc,kdyz se zacaly resit respiratory v mhd, cena skočila na osm a za tyden uz stal jeden 16Kc...je toto normální?

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Nejsem pro prodlouzeni NS, protoze uz meli dost casu na to prijmout zakony a opatreni, ktera by toto resila i bez NS, desim se toho, co si zase prosmelej :(.
Jsem za zachovani elementarnich opatreni, ale myslim, ze obchudky si sve zakazniky ohlidaji, ski arealum se muze treba omezit kapacita, ale pustila bych je, deti do skoly take. Ja porad doufam v nejakou osobni zodpovednost lidi.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

2 moje děti můžou chodit do školského zařízení a to třetí už ne??,😃😂
Vždyť je to fraška hadr...
Navíc mám dítě v MŠ, kde nemusí nosit nejen roušky, ale navíc ty děti jsou v bezprostředním kontaktu více, než děti v lavicích...
Kdy už konečně všichni pochopi, že za tímhle už dávno nestojí Covid,ale něco víc??😔
Něco, co má zničit (vlastně už zničilo) ekonomiku v ČR na několik dalších let dopředu..

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@denny27 ale proc a kdo by to chtěl?

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@30bar podle mě se jednou nebudeme podřizovat naší vládě, ale někomu, kdo je ještě výš.
Proč jsou zavřené malé krámky, ale velké obchody ne??
Proč děti z MŠ do školky můžou, 1-2.trida také, ale vyšší ročníky už ne?
Je to všechno už trapný.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@denny27 jezis hlavne ne konspiracni teorie

Odpověz
10. únor 2021
avatar

ivakalinova se tu ptala na názor tak jsem ho napsala a ejhle nešvar slepicek útočit se rázem objevil😅😅😅 také bych ráda, aby šla dcera do školy, začala žít svůj život před covidem, v práci nemluvila na klienty 9 h mluvit v roušce atd......

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@alamo neboj.😃

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@denny27 😄 no jen aby

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa Tvůj názor ti tu nikdo nebere. Jen bys měla být schopna si ho obhájit bez použití slov typu slepice. To ti vážně moc argumenty nepodpoří.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ivakalinova Ted jsem vcera prochazela Vankovku a malé butiky musi mit vsechny zavreno - meli tam napsáno, ze max. 4/5/6 lidí na prodejnu, takze fakt malé. Bezne kdyz chodím kolem, tak krom prodavacky tam stejne nikdo není nebo jen jeden, max. dva lidi naráz. Je nejaky duvod, proc tyto pidiobchody maji ze zákona zavřeno? 🤦‍♀️Obchody at proste otevrou, treba tam dají to omezení poctu na prodejnu, ale at jsou otevřené. Za chvilku jaro, zase nova sezóna, ja nemam pro sebe jarni boty, nastupuju v breznu do prace...jestli se z ničeho nic oteplí o 15 stupnů jsem v prdeli, chodim bosá... Jako nouzovku mám kdyztak Baťu online, ze bych prinejhorsim objednala, ale riskovat to, ze mi stejne nic nebude a budu vracet boty za x tisíc...

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa A zase ty "slepice"...za co, paneboze, za co...kdyz je nejaky (jakykoliv) vetsinovy nazor a nekdo ma nazor jiny, tak hned ty ostatní (ta většina) jsou slepice...? 🤔 🤦‍♀️

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@30bar ano ani štít ani brýle (jako ze začátku jsme nosili, ale postupně jsme to všichni zahodili a máme jen respirat trojku. A to se i nspijem i najíme (že začátku jsme se báli, teď už nějaký měsíc vůbec neresime)a fakt to nikdo nechytl

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout Ale klidne at si ho neobhajuje, ja zas zastavam nazor, ze prece nemam potrebu za kazdou cenu se obhajovat pred nekym cizim na anonymnim diskuznim foru...neni to diskuze "face to face" mezi znamymi. O to vic me vytáčí tyto uz zde "zlidovele" fráze a osloveni typu "slepičky". To je pak úroveň diskuze jak v první třídě.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@murynka to snad není pravda. A jak je na tom tatínek už něco víte?

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sunysara víme ,bohužel stomie odvadela téměř vše všechny živiny ,vitaminy proste vše dostal kapacku a je mu lépe ,teď je v karantene a potom půjde přímo na gastro na oddělení k te moji kamarádce a tam se bude řešit ten problem

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@30bar Na 8 korun skočily ty respirátory hned ten den večer, na dvojnásobek druhý den. Proč nevydělat, že? 🙄

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@murynka s tatinkem je mi to moc lito a chovani lekarky silene :(. Drzim palce, at je mu brzy lip 💐🍀

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@murynka to je mě moc líto. Držte se 😔

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@oplatecka az tak rychle jo? Ja jsem to sledovala az s odstupem casu. Rikala jsem kamarádce, ktera chtela respiratory,ze vim,kde jsou za 6Kc a nez jsem ji to poslala uz to bylo 16. a nevis jestli byly z Číny? Mimochodem nevšimla jsem si,ze ted by byly ceny nizsi,když jsou osvobozeny od dph

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@hanule04 tak to je super. Ale jeste je otazka jak moc jsou kvalitni ty dvojkove. Protoze na bezne noseni jsou ty trojkove fakt hodne drahe

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@30bar myslím že pořád lepší než jen rouška

Odpověz
10. únor 2021
avatar

No možná kdyby vláda rozdala seniorům místo blbyho rouskovnyho respirátory ffp3, tak mohlo být lépe a chránili by se. Za to rouskovny pochybuji že si roušky koupili. A přitom tohle mohlo pomoc líp než jejich nesmyslný opatreni

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout hovado, ale co od něj jiného čekat... On maká, nespí a všichni mu to jeho snažení kazí... metnar má na ministerstvu idioty, že musí chudák týden řvát, ministr zdravotnictví si sem tam dovolí mít vlastní názor, hamacek oblíká červenou mikinu a Maláčová dává lekce dějepisu 🙈 A pa po něm někdo chce zeměpis cizí země, to už je na něj, na chudáka, fakt moc
@hanule04 přesně moje řeč, také jsem říkala, ať mají poukázky do lékárny na kvalitní respiratory... jasně, že nekoupili, naše babi si sama nikam nedojde, takže její "rouškovné" jsme od ní dostali k Vánocům 🤷‍♀️

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa jediný, kdo se zachoval dle tvého označení, jsi nakonec byla sama... všichni tu diskutují v klidu, prezentují své myšlenky, obavy - ať už zastávají jakekoli stanovisko. Když použiješ měsíce staré klišé, které není argumentem, jen pokusem osočovat druhé, tak se nediv, že se proti němu ohradí.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ivakalinova Podle mě za ten strmý nárust na podzim mohou otevřené hranice přes léto. Nemyslím tím, že by měli lidem zakazovat dovolenou v zahraničí, ale spíše měli omezit ten příliv cizinců k nám. Měli nechat zavřené hranice pro lidi zvenčí. V létě např. rostla čísla nakažených v Polsku a Poláků v našem pohraničí bylo fakt hodně. Jen v naší ZOO jich bylo tolik, že tam snad ani nikdo nemluvil česky. Takže jsem čekala, že se to záhy projeví a taky, že jo.
Co se týče lékařů, vadí mi, že teď vidí jen covid nic jiného, jiné nemoci jakoby neexistovaly. Do nemocnic se posílají všichni pacienti, kteří mají aspoň nějaké příznaky jako covid, i když to covid není (prý je takové nařízení z ministerstva), takže není divu, že je tam pak tak plno. Vzhledem k tomu, jak náročná práce to je, tak nechápu, proč se tam nedělají 6-8 hodiné směny, místo toho dělají dvanáctky a jsou pak vyčerpaní.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@ahyt souhlasím že lékař a prodavač je v tomto ohledu něco jiného, a chápu jaké musí být v kůži lékare oznamovat smrt např.na covid. Ale nechtěla bych ani být v kůži policisty, ktetý oznamuje třeba ženě s 3 dětmi na rodičáku, že její manžel spáchal sebevraždu v důsledku finančních potíží kvůli vládním omezením... že přišel o živobytí a díky tomu nevěděl, kudy kam. A věř, že to určitě nastane. Ne tisíce případů, ale nějaký určitě ano.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

Rozhodně ne.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout bohužel s takovými mi dohadování nestojí a nenapsala jsem slepice!!!!

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa Nelzi. Cituji tebe samotnou. "ivakalinova se tu ptala na názor tak jsem ho napsala a ejhle nešvar slepicek útočit se rázem objevil😅😅😅 také bych ráda, aby šla dcera do školy, začala žít svůj život před covidem, v práci nemluvila na klienty 9 h mluvit v roušce atd......"

Ja tam vidim slovo slepice, respektive slepicky, coz je ale uplne jedno.

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@sudylichozrout tak se nauč číst, když si hraješ na chytrou.....slepice v mém textu není i když na tebe .....bez komentáře......

Odpověz
10. únor 2021
avatar

@maaartinaaa "nešvar slepicek"
TOTO je CO?

Jinak ano, bud tte dobroty a bez komentare, nejsem zvedava na tve mravokarne a plytke plky.

Odpověz
10. únor 2021
avatar
Autor komentář smazal
avatar

ANO, už jen proto, že Češi se neumí chovat zodpovědně. Stačí komentáře na fb, takže rozhodně ano.

Odpověz
14. únor 2021