Bolest hlavy v 10 tt na denní bázi
Ahojte holky ☺️
Jsem v 10tt a snad není den kdy by mě nebolela hlava. Je to bolest která se dá vydržet ale už mě to obtěžuje. Nemáte některá zkušenost ??? Děkuji a přeji hezký den
@keety2 Ahoj,já měla každý den bolesti hlavy že jsem snad 2 týdny jen ležela a pak jsem na radu kamarádky prostě zkusila kavu a do půl hodiny byl klid.. podle doktorky to bylo asi tlakem z počasí jsem na to hakliva..A měla jsem od lékařky schválené jedno kafe (samozrejme jsem pila dostatek vody přes den). Tak můžeš zkusit kávu,ale třeba kamarádce nezabíralo nic a přešlo to až po 20. tydnu🤔 snad tobě to tak dlouho trvat nebude!
@gingerbread Noo já mám taky hodně nízký tlak kávu miluji ale co jsem těhotná tak ji nemůžu ani cítit natož vypít. Dokud jsem pila kávu bylo to v pohodě od 7tt mi to vadí a to mě vlastně bolí hlava nonstop
@keety2 no já se taky bála,že mi bude špatně,ale kupodivu to bylo ok..i když mě se nedělalo špatně z její vůně..jedině zkusit místo kávy třeba černý caj nebo trošku Coly?🤔 necim ten tlak zlepšit...nebo holt vydržet a buď přestane bolet hlava nebo ti přestane vadit kava...Snad ti bude brzy lépe!✊
@gingerbread Děkuji budu to muset přežít ☺️ snad se mě to bude držet jen první trimestr a pak to povolí
bolest hlavy by mohl být i vysoký tlak, byť píšete, že máte spíš nízký... a není to třeba tím, že jste právě tu kávu vysadila?
@hodnelasky Na poslední kontrole jsem měla tlak 90/50 ... No byla jsem jednu až dvě kávy denně tak nevím jestli by to mohlo být z vysazení..
V podstatě celé těhotenství jsem měla jednu velkou migrénu