“Menstruace” v 6.tt těhotenství. Měl to někdo stejně/podobně?

tervanova
15. únor 2021

Ahoj, chci se pouze zeptat, jestli to některá z vás měla stejně nebo aspoň podobně. Že jsem těhotná vím od 26.1 podle testu. 11.2 jsem byla u lékaře který mi to potvrdil krásným ultrazvukem. Jenže. Den před návštěvou doktora jsem večer začala lehce špinit. Doktor mi dal prášky na udržení které mám brát do další návštěvy a místo za 14dnů mě objednal za týden. Špiním - Krvácím do dnes. Dnes to je pátý den. Tak mam strach jestli to je “normální” nebo mi ve čtvrtek řekne, že se plod neudržel a jednalo se o samovolný potrat....

mamikry
15. únor 2021

@tervanova Cely sesty tyden jsem spinila. Ale nebyla to krev, jen spineni. Nic jsem na to nebrala. Miminko to zvladlo.

amazonkajanik
15. únor 2021

@tervanova jsou ženské,které díky "ms" zjistily těhotenství podstatně déle. S jistotou,že je vše v pořádku,přijde až lékař. Ale třeba (a už jsem to tu psala několikrát) moje teta menstruovala celé těhotenství a dozvěděla se to až když rodila,páč přišla k doktorovi,že má hrozné bolesti a díky tehdejší nadváze ani nevnímala rostoucí břicho 😁a bratranec je v pohodě,sám už má dva velké kluky 😉

livianapuntik
15. únor 2021

@tervanova ahojik předminulý víkend jsem byla 6+5 a od soboty do čtvrtka jsem lehce špinila,jeden den měla i zakrvenou intimku,tak jsem se bála aby nešlo o počínající potrat.ultrazvuk ve středu ukázal že je vše v pořádku,dnes mě čeká ještě jeden kontrolní. Mudr mi nasadil 3*denně utrogestan na udržení těhotenství.Tak doufám,že bude vše ok.Kdy jdeš na kontrolu ty? Moc držím palečky aby bylo vše v pořádku. Liv PS: před pěti lety jsem čekala holčičku,a také od ca 7 TT až do počátku 5 měsíce měla podobné potíže a dobře to dopadlo,teď se bojím aby to bylo v poradku

ema90
15. únor 2021

Takhle brzy je to vzdycky bud a nebo.
U nekoho to znamena potrat, u nekoho to neznamena vubec nic.
Kazde tehotenstvi je jine.

jjasmina
15. únor 2021