Musí v těhotenství zaměstnavatel vyhovět? Chci 8hodinové směny

xxkatka90
11. črc 2017

Chtěla bych se s vámi poradit. Pracuju jako prodavačka ( oblečení ) delam 12 hodinové směny. Když si řeknu o 8 hodinové musí mi zamestavatel vyhovět? Jsem teprve v 8 tt chtěla jsem to v práci říct co nejpozději, ale jsem tak unavena .. a nevolno je mi mnohem víc večer než rano.. co myslíte mám už to říct a dá mi je? Moc Dekuju

3k
11. črc 2017

Ahoj řešila jsem stejný problém. Dělala jsem 12 hodin v obchodě s průmyslovým zbožím a oblečením. Paní doktorka mi řekla, že mi v každém případě musejí vyhovět a umožnit mi pracovat 8 hodin denně, je to i v zákoníku práce. Problém byl v tom, že jsem byla zaměstnaná jako zástupce vedoucí a když jsem to v práci oznámila, tak shodou okolností skončila vedoucí obchodu i hlavní pokladní a mě by na 4 hodiny musel přijet vystřídat někdo z jiného města, z jiného obchodu. Nyní jsem v pracovní neschopnosti, mám nemocná záda a vybalovaní zboží skoro každý den, mimo jiné, jsem přestala zvládat, 12 hodin na nohou opravdu nebylo nic pro mě ☹ Být Tebou tak to v práci řeknu a pokud nemáte v práci podobný personální problém, tak to určitě bude maličkost.

yelowangel
11. črc 2017