Nevycházející týdny. Mám se obávat?

kachna6698
16. črc 2021

Ahoj holky. Chci se zeptat zda máte nějaká zkušenost s tím že plod neodpovídal týdnům ? 🤔🤔Jedná se o to že jsem dnes byla u lékaře s tím že jsem kolem 7tydne a plod je velký na 6tyden.mam se obávat? ☹️☹️ Miminko je vytoužené,jsem 3mesice po biochemickem a tak se bojím.dekuju za odpovědi

goovana
16. črc 2021

@kachna6698 zcela normální ovulace proběhla později

goovana
16. črc 2021

@kachna6698 já jsem třeba příklad
První termín porodu dle PM je 15.8
Ale podle ultrazvuku 21.8

kachna6698
autor
16. črc 2021

@goovana lékař mě docela vystrašil.nasadil mi hormony a prohlásil že uvidíme za nějakých 10 dní zda bude větší nebo se nevyvyji a mám smůlu :(

tulikiss
16. črc 2021

muze to byt uplne normalni, nebo taky nemusi. ale u takhle maleho plodu je to mereni hodne tezke, staci milimetr sem -tam a tydny litaji. Ja po IVF vedela na minutu presne kdy doslo k oplodneni a stejne nazacatku ty dny litaly sem tam podle mereni.

lachtanice86
16. črc 2021

@kachna6698 takhle na začátku je to bud a nebo. Muze to byt ok a nemusí. Musíš počkat

jako_mala_holka
16. črc 2021

Měla jsem o týden později ovulaci a tudíž i mimčo bylo o týden menší... Úplně v pohodě může být 😉

rebe
16. črc 2021

Spíš jsem překvapená, že to hned řeší hormony, je to naprosto běžná věc - při měření se o milimetr spletl, ovulace byla později...

kachna6698
autor
16. črc 2021

@rebe právě že nasadil hormony hned a tím mě zároveň znenistil no

rebe
16. črc 2021

@kachna6698 A vysvětlil ti, proč hormony? To měl asi ještě jiný důvod než neodpovídající týden, ne?

veronikacv
16. črc 2021

@kachna6698 mne takhle podle posledni MS nevychazel syn o dva tydny cele tehotenstvi. Ovulace proste byla pozdeji a vsechno bylo v poradku.
Tak drzim palce 😊

kachna6698
autor
16. črc 2021

@rebe jiný důvod mě neřekl ale poslední 3 měsíce se mi má zpozdivala tak doufám že to bude ok

kachna6698
autor
16. črc 2021

@veronikacv děkuji snad bude vše v pořádku 😇

cherie24