Píchání v podbřišku na pravé straně v 7tt

neeeela
12. led 2017

Ahoj holky, vyhledala jsem tuto stránku s prosbou o radu. Nechci okamžitě letět k doktorovi a tak bych se ráda napřed zeptala tady.
Jsem v 7. týdnu těhotenství a při chůzi mě začalo pobolívat na pravé straně podbřišku. Když jsem v klidu, sedím nebo ležím tak to nebolí jen tam cítím takový tlak. Chci se zeptat zda je to normální a nebo jestli nemám radějí zajít k doktorovi.
Předem děkuji za komentáře 🙂

alikscha
12. led 2017

Ahojky, já měla něco podobného v 5. tt, ale musela jsem navštívit lékařku, protože se to pak zhoršovalo a já už měla velké křeče v podbřišku. Tuším, že mi tenkrát dala hořčík, ale já později začala i krvácet a nakonec jsem skončila na nemocenské. Ale na začátku je možná lepší i s každou prkotinou zajít, přeci jen do 13 tt. je to hodně rizikové. Ale nechci tě strašit, možná opravdu o nic nejde, jen si tělo zvyká. 😉

kamilka90
12. led 2017

Ahojky, jestli máš potvrzené, že je mimi v děloze, tak bych se nebála..mě ze začátku bolelo i občas píchalo v podbřišku i na stranách, asi jak se to tam chystá 🙂  jinak pokud to bude silnější, tak bych šla k doktorovi, pro klid 🙂

neeeela
autor
12. led 2017

Ahojky, no já byla u doktora velmi brzo. Asi 4 - 5. týden. Na ultrazvuku bylo něco málo vidět ale doktor stoprocentně nic nepotvrdil. Potvrdil mi akorát, že se mi zvětšuje sliznice. K doktorovi jsem objednaná za 11 dni. Tak nevím zda počkat do termínu objednání nebo jit preventivně tedˇ?

astyna
12. led 2017

ahoj, já jsem to měla v prvním těhotensví až téměř do porodu. Doktorka mi to vysvětlovala tak, že pravé vazy jsou všeobecně u žen zkrácené, a tak se musí natáhnout, aby dohnaly levé úpony. takže proto to bolí, i takhle v ranném stádiu.

Nebo se také může jednat o cystu, která tlačí...

mě říkala doktorka, špinění bez obav, krev = hned k doktorce.

kamilka90
12. led 2017