Rychlé přibírání na váze v 6tt, co s tím?

marceliska
26. črc 2018

Zdravím Vás všechny! Chtěla bych Vás poprosit o radu. Nejdříve nastíním můj problém.
Nikdy jsem nebyla štíhlá, možná ještě v 7. třídě 🙂 a tak celý život bojuji s nadváhou. Po problémech se zády jsem začala přibírat víc a víc. Nakonec jsem se ve svých 32 letech dostala na 96kg při výšce 160cm. Mám sedavou práci a kromě pobíhání po zahradě a rýpání se v zemi + běžné domácí práce se dostanu na brusle nebo kolo tak 1x týdně. S přítelem nyní čekáme miminko a já jsem začala 6tt. zatím jsem nebyla u lékaře, tam vyrážím příští týden. Jelikož jsem měla problémy s ovulací, brala sem 4 měsíce clostilbegyt po kterém jsem měla dojem, že zase přibírám. Hlídám si co jím, protože jsem logicky přestala kouřit. Trápí mě už nyní otoky nohou (je teď ale horké počasí) které jsou někdy velmi bolestivé. Hlídám si kalorie přes kalorické tabulky a zastoupení všech potřebných živin, vyhýbám se potravinám s "chemickým složením". Vyhýbám se sladkému. Přesto dneska váha ukázala 101kg a já jsem zoufalá a nepřeháním. nikdy jsem nechtěla překročit 100kg a teď na úplném začátku těhotenství už jedu takhle ve velkém. Nechci kvůli mimi držet dietu a víc sportu kvůli únavě zatím nejsem schopná zapojit. Partner mě miluje a každý den mi to dává najevo ale přeji si být pro něj atraktivní. Mám vyhlídnuté cvičení pro těhotné ale tam asi vyrazím pokud bude vše ok, později (na konci prvního trimestru). Můžete mi prosím poradit co jist? Nebo co mohu pro toto udělat? Nemyslím si, že bych byla nějak extra hloupá ale mě už nic nenapadá. Moc vám děkuji za rady a pomoc touto formou! 🐧

journals
3. srp 2018

@renmi ja tu o tech “rozumnych” ctu kazdy den... takze me prijde vyjimecne spis to, kdyz si nekdo podobny koktejl zarucene fungujicich veci nedoprava. Staci nahlednout do snazicich skupin, tam to jede...

marceliska
autor
3. srp 2018