Stáří plodu po ivf

madamas
30. led 2021

Hezký večer, mám dotaz na ženy po ivf. Jsem těhotná po Et (opu bylo 13. den cyklu). Podle MS bych měla být 10+3, nicméně dle utz v úterý jsem dnes 9+3. Vylekaně jsem se lékaře ptala jak je to možné, že je o týden mladší. Řekl že je to v pořádku, že důležité je jak roste mezi ultrazvuky že se nemám obávat. Přesto...dnes na skupince na fb dávala holka video z utz, na transferu o dva dny dříve než já a 10+6...tak mě to trochu nahlodalo.. i když paní je po ket, ale myslím že je to stejné?

lentilkah
30. led 2021

Proste je prcek drobnejsi a neco take muze udelat nepresne mereni. Dr klikne o mm vedle a hned mas o den mene.

madamas
autor
30. led 2021

@lentilkah jsem stresař, chtěla bych mít všechno přesně 😏 mám i nového gynekologa, můj bývalý gyn. nebyl moc sdílný a já potřebuji vše vědět a vysvětlit. Tenhle mě tak nějak chápe a necítím se tam jako hysterka ( i když jsem😆).

lentilkah
30. led 2021

@madamas Ver prckovi, stres mu dobre nedela. A kdyz lekar rika, ze je to v poradku, tak to tak ber.

madamas
autor
31. led 2021

@lentilkah snažím se, mám syna a u něj se růst zastavil v 32tt, přišlo se na to až v 36 TT a to jen proto že jsem měla bolesti a místo na gyn. jsme jeli rovnou do porodnice. Za pět minut 12. Ani nemyslet kdyby mě ty bolesti nezačali.. uznávám že jsem teď posedlá tím jestli je všechno správně, ale snažím se to ovládat 😏

lentilkah
31. led 2021

@madamas Chapu, mam za sebou tehotenstvi s VVV a prirozene clovek pak obavy ma. Ale nesmis si je moc pripoustet, to by si se zblaznila.

missym
31. led 2021

@madamas Syn byl celé těhotenství o týden menší, než mi spočítali dle transferu a dnes je skoro 5 a všechno v pořádku. Věř miminku ☺️ Držím pěsti, ať máš pohodové těhotenství a miminko je zdravé a čilé ❤️

madamas
autor
31. led 2021