Vitamíny na začátku těhotenství

vercakolca
25. srp 2016

Krásný den 🙂 jsem na úplném začátku těhotenství, dneska 5 + 1. Hned jak jsem to zjistila, tak jsem si koupila kyselinu listovou, ale ráda bych se zeptala, zda jste braly ještě nějaké vitamíny? Nechci do sebe cpát zbytečně moc chemie. Naštěstí mi zatím není vůbec špatně, takže do sebe dostanu dost ovoce a zeleniny. Děkuji vám předem za vaše zkušenosti 🙂) 🙂

06lienocka
25. srp 2016

@vercakolca ahoj ja som dnes tiež 5plus 2 a beriem od včera kyselinu listovu tiež a bola si už aj u lekára?dik

vercakolca
autor
25. srp 2016

Ahoj, @06lienocka Zatím ne, volala jsem lékařce a ta si mě objednala až na začátek září. Prý je teď ještě brzy, nebylo by na utz vidět srdíčko. To čekání mě dost nervuje ☹ ale věřím, že bude vše ok.

06lienocka
25. srp 2016

@vercakolca aha tak super lebo aj mne sa to zdá ešte skoro tak sme približne na tom rovnako, teším sa aj ja mám obavy trocha ale všetko bude oki

vercakolca
autor
25. srp 2016

A jak se cítíš @06lienocka? Je ti nějak špatně nebo tak? Mě třeba přestali chutnat slaný jídla :D a první, co mě přivedlo na to, že bych mohla být těhu je to, že jsem si v restauraci dala svíčkovou s knedlíkem :D což jsem zatím za 26 let nikdy neudělala.

06lienocka
25. srp 2016

@vercakolca aha tak je super mne trocha nechutilo jest asi týžden ale dnes už mám chute, a tiež papam cestoviny so smotanou a kuracim maskom, a včera som bola poobede dost unavena, sem tam ma pichne do podbruska,čakáš svoje prvé bábo?

vercakolca
autor
25. srp 2016

@06lienocka taky jsem toho moc minulý týden nesnědla 😀 namazala jsem si půlku celozrnné bagetky a snědla jenom čtvrt :D ale už je to lepší. Občas mě taky trošku zabolí v podbřížku a unavená jsem teda hodně, chodím spát třeba v osm nebo devět hodin. Je to první miminko 🙂 snažili jsme se asi 3 měsíce a hned se to povedlo, tak doufám, že bude vše ok 🙂 už jste to oznamovali rodině? My se to chystáme říct tento víkend, ale zatím jen rodičům.

06lienocka
25. srp 2016