Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Dodržujete ve 3. trimestru stravu "podle tabulek"?

irenka12
2. kvě 2015

Ahojte maminy, chtěla jsem se zeptat jak to máte s dodržováním stravy "podle tabulek" v 3. trimestru??? Mě hodně moc trápí pnutí břicha, kařdý den, každou chvíli, když se normálně najim, tak mám pocit že se rozpářu, proto určitě nendodržuju příjem stravy jak má být, navíc sem vegoš, takže malá maso ode mě nedostaně, ale váhově jsme OK, tak nevím, zda se trápit tim co je psáno, nebo to nechat být a jíst jen jak je pohodlné.... ☹

andrrriiik
3. kvě 2015

Ahoj,já se taky neřídila tím,co bylo napsané.U dcery trochu,u syna od druhé poloviny vůbec.Ale vzhledem k tomu,že jsi vegetarián,měla bys maso nahradit něčím jiným 🙂

betelgeuzz
3. kvě 2015

Já nikdy snad žádné tabulky neviděla. Snažila jsem se jíst pestře, ale v podstatě stejně, jako netěhotná. Ale souhlasím, že jako vegetarián bys měla dbát na to, abys měla dostatek bílkovin, které nezískáš z masa.

bajana
3. kvě 2015

Tiež som nedržala nejaké "tabuľky" a ako vegetariánku ťa snáď lekár poučil o tom, ako máš mäso nahradiť. Toho by som sa držala. A na poradni riešila aj toto nechutenstvo alebo ako to nazvať.

me79
3. kvě 2015

Ja se řídila svými chutemi, ne tabulkami. Nejedla jsem jen ta jídla, kterým se v tehu normálně máme vyhýbat-plysnove sýry apod. Jsem též vegetariánka - lékařka v tom neviděla problém. Nedoporučila mi žádné těhotenské vitaminy, jen omega 3 (nejím ryby) plus v 1. Trim listovou a pak jen pestrou stravu. Narodila se mi v termínu skoro 3kg holčička, která je až moc čiperna. Je kojena a v 9m váží 10Kg 🙂

zo_ja
3. kvě 2015

Ony jsou nějaký tabulky? 😕

Jím, co si tělo řekne a co mám. Takže např. v jednom těh. to bylo standard: mandarinky po bednách, pak jak když utne, rajčata ve velkým... a jedla jsem hodně.
V dalším - jsem masožravec - jsem zase jedla jednak teda míň než netěhotná, a maso skoro vůbec. Úplně divný u mě. Když jsem ještě navíc kojila a kojení bez masa taky nedávám. Pohlaví a velikost dítěte ve finále stejná.
V dalším jsem se nemohla obejtí bez instatntních a sáčkových polívek a čínských instant nudlí... V I. trim. Jako minimalizovala jsem to, co to šlo... ale... nemohla jsem si pomoct. A fast food.... Normálně nic z toho nejím, přijde mi to hnusný a fast food jen ve stavu nouze.

Jez naprosto, nač máš chuť, jen si pohlídej, abys jako vegoš měla všechny potřebné složky. Žádný vitaminy bych taky nedoporučovala, radši něco čerstvýho, resp. nechemickýho. Vůbec se nenech znervoznovat.

Já kdybych se měla řídit tabulkama, tak asi zdechnu hlady: nemůžu lepek, nemůžu tučný věci, jsem žlučníkář... a z dalších xy věcí se mi dělá blbě... - třeba jen v záv. na hormonech. Co by mi tam jako zbylo?
V těh. jsem ráda, když se najím a pak nebliju. 😉

lucinka58
3. kvě 2015

Já teda taky o žádných tabulkách neslyšela 🙂 Jím pestře - hodně zeleniny a ovoce. A abych pravdu řekla, tak mám přesně co ty, hlavně večer. Stačí mě jeden kousek chleba a zelenina a jsem zdutá jak koza. Dávám si večer NoBall proti nadýmání, ale moc to nezabírá. Tipuju, že je to hlavně tím, že mimčo je větší a žaludek je vytlačený směrem navrch. Stačí málo a je plnej 🙂 Zkusím se zeptat v lékárě na něco co by trošku urychlilo trávení nebo mu napomohlo.

teenyel
3. kvě 2015

Na tabulky ani nekoukám, jím na co mám chuť. A sice nejsem vegetariánka, ale maso se mi v těhotenství naprosto hnusí, nemám na něj sebemenší chuť, když ho strčím do pusy, tak nepolknu. Takže ačkoliv to nikdy nebyl úmysl, tak už od začátku těhotenství jsem bez masité stravy (když nepočítám 2x do měsíce třeba dietní salám, ve kterém je beztak masa jen málo jako v každém salámu, navíc kvalita toho masa taky nebude valná). A vůbec si z toho nedělám hlavu, říkám si, že když by malá něco potřebovala, dostanu na to chuť. Třeba už X let jsem nejedla přesnídávky a teď bych se mohla ujíst. Takže se tím netrap 😉

mishell56
5. kvě 2015

Na tabulky jsem nekoukala ani jednou, jím na co mám chuť, protože si myslím že na co dostanu chuť já to chce i miminko 🙂

krista1
21. kvě 2015

Taky jím podle chutí...ne podle tabulek, snažím se teda jíst dost ovoce a sem tam zeleninu...

Sem začni psát odpověď...

Odešli