Hemeroidy. Je to v těhu normální?

cynthia19
11. únor 2020

Holky jak to máte s hemeroidy, všude možně co jsem četla tak že to je úplně normální v těhotenství, já Teda jednou mám a jednou ne, myslíte že bych měla s tím m lékaři nebo to prostě přejde tak či tak, mám vcelku strach kamarádka těhotná není, hemeroidy má a musela kvůli tomu na vyriznuti plus nějaké prášky a masticku, myslíte si že sem to mohla nějak od ní chytit? Do tedka sem skoro neměla a tedka to už i cítím když ležím předním vůbec sem nic necítila, dekuji za rady, jináč jsme 27+5tt

makra1988
11. únor 2020

Nejsem odborník, ale hemeroidy nejsou přenosné.
Manžel byl na vyriznuti, přežil to.
Já už mám druhé těhotenství a naštěstí je nemám. Po porodu jsem hned nasadila čípky hemagel, pak různé masticky, snažím se co nejvíc být v poloze lehmo. Ale asik každý je na to jinak náchylný. Pokud je máte teď, řekněte to d
MUDr a něco vám předepíše. Pak se můžou ztratit nebo být ještě hůře. A ano má to každá druhá po porodu. Ale není to tragédie, když se to řeší.

lida9
11. únor 2020

v tehu je to normalni, pouzij dubovou kuru (masticka z lekarny) pokud jsou primerene, pak bezproblemu pomuze

martaskaaa
11. únor 2020

Ono se s tím moc dělat nedá, jak bude mimčo přibírat, tak bude tlačit dolů na spodek a hemoroid spíš nezaleze zpátky. Mě se udělal ve 39tt a byl strašně veliký, nemohla jsem pořádně sedět a i když mi Dr na to dala něco, tak to nepomohlo. Byly to sedací kúry, nějaké čípky, mast z dubové kury, mast Faktu..🙄 Až po porodu se to ztratilo během šestinedělí, nejlepší na to byla mastička Preparation H 👍

adela_maskova
11. únor 2020