Předčasný odtok vody. Jak dlouho lze udržet těhotenství?

bari96
15. únor 2020

Ahojky mam takový dotaz , chtěla jsem se zeptat jsem 32tyden ... A minulý týden mi praskla plodova voda sama od sebe ... jsem v nemocnici přes týden. Mám občas malé bolesti bříška a tvrdnuti ale není to tak strašné lékaři říkali že prý když praskne plodova voda predcastne tak prý žena většinou do 14 dnů porodi... Mám celkem se všeho strach jak to dopadne. Jsem nervózní lékaři mi stále nic noveho neříkají ... kordikoidy už mám dobra ne prosim o radu sešel se s tim už někdo ? A jak vše dopadlo ? Mám strach o maleho ... v( moc děkuji za odpověď.

elsy3
15. únor 2020

@bari96 Ahoj, myslím že se nemusíš bát 🙂 32tt už je dobrý, děti se rodí někdy mnohem dřív a zvládnou to. Důležité je, že jsi v péči lékařů, oni vědí co dělat. Moje dcera se narodila 34tt, večer mi praskla voda a odtékala postupně, dcera se narodila druhý den ráno akutní sekcí. Nestihla jsem dobrat kortikoidy. Ale zvládla to parádně, po 14 dnech jsme šly domů. Mají určité podmínky (ukončeny 36tt, schopna se sama najíst - prso, láhev nebo kombinace, a váha kolem 2,3kg). Držím palce, určitě to bude v pořádku. 🍀🙂

badyr
15. únor 2020

@bari96 mě prdla voda a ten den jsem ještě porodila, kortikoidy se nestihly. Rodila jsem v 33. týdnu. Syn měl nějaké komplikace, tak jsme byli v nemocnici skoro měsíc, ale ta miminka jsou strašně šikovná a hodně rychle dohánějí. Je určitě fajn, že jsi pod dohledem. Já se hodně dlouho nervovala tím, že mi nešlo kojení a po šestinedělí už jsem žádné mlíko neměla a víš co, stalo se prd. Malý krásně prospíval, nyní v jeho 2 letech bys rozhodně neřekla, že přišel na svět dříve. Hlavu vzhůru, všechno bude dobré 😉

errol4388
15. únor 2020