Úzká pánev a větší miminko, jak takový porod dopadne?

novynka
3. říj 2015

Ahoj holky, jsem podruhé těhotná, první porod skončil akutní sekcí pro nepostupující porod a mimi mělo 3900 g. Teď u druhého jsem změnila lékaře a ten mi naznačuje, vzhledem k tomu, že mám užší pánev (prý na hranici), že by přirozený porod doporučoval pouze u dítěte do 3,5 kg. Jaké jsou vaše zkušenosti v tomto případě? Děkuju za reakce 🙂

shine2015
3. říj 2015

Já bych neriskovala a šla na sekci.....

leniczka23
4. říj 2015

@novynka Měla jsem pánev taky na hraně a porodila jako prvorodička 4000g a 54cm.. na dvě zatlačení byl venku..Cvičila jsem s Epinem..Zkusila bych se poradit ještě s jednim gynekologem..

martinkka
4. říj 2015

Asi bych se o tom radši poradila ještě s jedním lékařem - ideálně až začneš chodit na kontroly do porodnice a pokud by dospěl k názoru, že máš úzkou pánev a očekává se větší mimi, šla bych na sekci. Je rozhodně lepší jít na plánovanou sekci než na akutní

gepe
4. říj 2015

@novynka ahoj, jsi po sekci, uzka panev. Osobne ja, volila bych planovanou sekci ve spinalu. Jistota predejiti komplikaci typu uviznuti v rodidlech, ruptura delohy, aj. Samozrejme by komplikace nemusely byt, ale to clovek dopredu nevi. At tak nebo tak, nebudes o nic min mamou nez kdyby jsi porodila vaginou 🙂

radapokec
4. říj 2015

Za mě taky císař, já mám dva. A osobně bych v tvém případě v bec neuvažoval a nad normálním porodem. Jsem cita

melis7
4. říj 2015

@novynka Pockala bych,jak bude mimco velke.Kdyz by bylo mensi asi bych to zkusila spont.Ale pri velkem ditku bych asi na cisare sla.

martinahost
4. říj 2015