Bolest na jedné straně v podbřišku v II. trimestru

guava
19. led 2011

jsem v 19 tydnu a ze zacatku me nasli 3 cm cystu, na poslednim utz v 13 tydnu byla beze zmeny. Do toho mivam nekdy jen v noci bolest mocaku, po vyprazdneni. Tec asi posledni 3 dny, jak miminko roste se me zda, ze ho mam nekdy hodne dole a do toho me zacalo pobolivat na jedne strane na levo v podbrisku (tam kde je ta cysta)
Ma nekdo zkusenost s takovou bolesti treba spojenou s cystou, nebo s mocovym mechyrem, nebo necim jinym? Bolest neni vubec silna, je to citim....a strachuju se at neco nezanedbam...

kamilka007
19. led 2011

Nejsem teda žádný odborník, ale myslím, že aspoň trochu uklidnit tě můžu: po každém močení mě taky dole dost tlačilo, občas ještě i teď. A píchání jsem měla taky, kolem pravého třísla a nahoru. Ptala jsem se MUDr a četla pár článků, je to roztahováním dělohy, kdy se i vazy na břiše musí přizpůsobit, a to pobolívá.
S cystou žádnou zkušenost nemám, ale jestli o tom tvoje doktorka ví, mělo by to být v pořádku. Já to dělala tak, že když mě něco nervovalo, tak jsem to znovu a znovu připomínala při každé poradně,aby se to neztratilo mezi řečí. A když byla poradna ještě daleko a já už na nervy moc, tak jsem jim prostě zavolala a zeptala se. Cenu oblíbeného pacienta tím asi nezískáš, ale co. 🙂

guava
autor
19. led 2011

Dekuji za odpoved 🙂 me to ted treba vubec neboli..je fakt, ze to strasne prozivam...nemyslim, nejak extremne, ale kazde takove pichnuti me stresuje. Mela jsem proste strach, ze to mam z toho mocaku...ted jsem nekde googlovala ,ze ta cysta by prej bolet nemela. S tim mocakem je to horsi, kvuli predcasnym porodum a bla bla...to nebudu moc rozmazavat 😕 k doktorce jdu v utery 🙂

jennyska
4. lis 2013

@guava @kamilka007

Ahoj Maminky 🙂

mohla bych Vás oslovit v souvislosti s Vašemi zkušenostmi s bolestmi v podbříšku a naší Wiki knihovničkou Modrého koníka? Tu si tady na MK tvoříme všechny, takže vlastně i vy svými zkušenostmi 😉