• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Hnědý výtok v těhotenství. Mám jet na pohotovost?

9. ledna 2010 
Najdu zde někoho kdo poradí nebo má zkušenost? Jsem 15+5tt po umělém oplodnění čekám jedno děťátko. Dnes ráno jsem zjistila, že mám slabý narůžovělý výtok, který později přešel v hnědý. Není nějak silný. Nic mě nebolí, cítím se dobře, jen mě to vyplašilo. Volala jsem lékařce, ale nebere mobil, v nemocnici ho také neberou a tak nevím, jestli se nesebrat a nejet na pohotovost.

Nechci zbytečně panikařit, ale mám strach. Ve středu jsem byla na prohlídce a vše bylo ok, krevní testy jsou výborné, miminko dobře roste, nic nenasvědčuje nějakému problému a nyní tohle.
Pohlavní styk s manželem nemáme, bojíme se, aby jsme neohrozili vymodlené těhotenství.
Děkuji předem za veškeré odpovědi.
9. led 2010 ve 14:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Medenecek, mrkni do tehle diskuze, tam holky probiraji i ten hnedy vytok a melo by se neprodlene zajet k lekari
http://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThreadID=29802&vGroupOffset=0&=&vOffset=630
9. led 2010 v 15:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
medenecek.Taky už mám v tomto těhotenství za sebou krvácení i špiněn v 13 a 14 týdnuí.Určitě bys měla zajet k lékaři i pro svůj klid
9. led 2010 v 15:27  • Odpověz  •  To se mi líbí