Výtok růžový, hnědý v těhotenství. Máte zkušenost?

kristy222
19. led 2024

Ahoj, prosím o radu. Jsem v osmém týdnů těhotenství. Ve středu bych dostala menstruaci, ale od pondělí trpim na výtok. Nejdřív červený (jen na toaletním papíru) později hnedny, pak žádný..a nyní zase slabé růžový. Občas ze mě vyjde i nějaký kousek. Zase různých barev. Jsem pouze na intimce. Vlastně až od dneška, do včera jsem tohle vše měla je. Na papíru při utírání. V moci krev nevidím. Každopádně jsem samozřejmě byla u lékařky, která mi řekla že plod je v pořádku, ale že mám opravdu krvavý čípek, ale že neví čím to je. Že to může být tou menstruací která by byla nebo taky prostě tím čípkem. V úterý mám kontrolu, dostala jsem Ascorutin a utrogestan na zavádění. Proč to píšu je to, že se to zatím nelepší, spíš naopak dneska to má růžovou barvu ze včerejší nahnědlé. Nechci být lítat do nemocnice. S lékařkou jsem domluvená že nemocnice v případě, že bych se hodně rozkcacela. Máte s tímhle někdo zkušenost s délkou toho, vlastně už pět dní a se změnou barvy? Jsem z toho na nervy a nevím, jak vydržím do úterý..děkuji všem.

martulka88
19. led 2024

Trošku tě uklidním - ascorutin i utrogestan jsem měla, jen tedy jsem měla polykací. A špinila jsem od 10 do 20 tt a mám z toho skoro dvouletého rošťáka. Ono první trimestr je buď a nebo, bohužel. A co doporučuji hodně odpočívej.

pilzzee
20. led 2024

@kristy222 Nekde jsem slysela, ze ty prvni dva mesice se toto muze stat presne v dobe, kdy by byla MS.

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.