Hnědý výtok v těhotenství. Mám jet na pohotovost?

medenecek
9. led 2010

Najdu zde někoho kdo poradí nebo má zkušenost? Jsem 15+5tt po umělém oplodnění čekám jedno děťátko. Dnes ráno jsem zjistila, že mám slabý narůžovělý výtok, který později přešel v hnědý. Není nějak silný. Nic mě nebolí, cítím se dobře, jen mě to vyplašilo. Volala jsem lékařce, ale nebere mobil, v nemocnici ho také neberou a tak nevím, jestli se nesebrat a nejet na pohotovost.

Nechci zbytečně panikařit, ale mám strach. Ve středu jsem byla na prohlídce a vše bylo ok, krevní testy jsou výborné, miminko dobře roste, nic nenasvědčuje nějakému problému a nyní tohle.
Pohlavní styk s manželem nemáme, bojíme se, aby jsme neohrozili vymodlené těhotenství.
Děkuji předem za veškeré odpovědi.

mmmk
9. led 2010

Medenecek, mrkni do tehle diskuze, tam holky probiraji i ten hnedy vytok a melo by se neprodlene zajet k lekari
https://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThrea...

radula75
9. led 2010

medenecek.Taky už mám v tomto těhotenství za sebou krvácení i špiněn v 13 a 14 týdnuí.Určitě bys měla zajet k lékaři i pro svůj klid

ajsbirka
9. led 2010

Medenecek, to že výtok přešel ze slabě narůžovělé barvy na hnědou znamená, že krvácení přestalo, a z tebe už se dostávají jenom zbytky krve. Nechci tě samozřejmě strašit, může to být jenom tím, že jak se roztahuje děloha tak ti tam praskla cévka a slabounce jsi krvácela, ale na druhou stranu mě doktor řekl, že jakékoliv krvácení v těhotenství není normální a i když to může být banalita, já nikdy nepoznám, jestli náhodou nekrvácím dovnitř a není ohrozené dítě. Takže se přidávám k holkám a být tebou bych do nemocnice jela. Možná tam z tebe udělají hysterku jako ze mě, ale jistota je jistota. Raději jet 10x zbytečně než jednou pozdě.

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.