• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Průjem v těhotenství, čím by to mohlo být?

29. března 2016 
Dobrý den jsem v 36tt a už týden mě trápí průjem infekční si myslím že to není pač od záchodu se vzdálit mužu a nechodím zase tak často,křeče do podbříšku mě nechytají,ani špatně mě není horečka vubec nic.
Ležela jsem týden v nemocnici na infuzích. Někde jsem četla že to muže byt tím že tělo se samo čistí před porodem, nebo tim že má tělo v sobě strašně magnesia a vyvolává to prujem. Jinak nevím čím by to mohlo být. Prosím poraďte
3. říj 2013 ve 12:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@martasek252 - přesně jak píšeš...někdy se stává, že tělo už to prostě pozná, že se připravuje porod a střeva se začnou sama vyprazdňovat. Já jsem tedy začala na záchod lítat až v den porodu, takže klistýr se jaksi minul účinkem :sweat_smile: . Ale ty máš do porodu ještě daleko a navíc týden je docela dlouhá doba. Jestli bereš hořčík v nějakých tabletách, tak ho zkus vysadit, větší dávky způsobují průjem. Ale že by si tělo nějak nastřádalo přírodní hořčík a ty ses po..., to je asi blbost. :sweat_smile: Jinak bych si tedy asi došla k doktorovi na výtěr, pokud to nepřejde. Může to způsobovat nějaká bakterie a přesto ti nemusí nic být a nic tě bolet. Dcera měla Campilobakterie jejuni, průjem hroznej, většina dětí s tím končí v nemocnici, ale ona byla jak rybka, žádný křeče, žádný horečky, naprosto nic... :confused:
3. říj 2013 ve 12:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Beru magnesium dvě tabletky třikrát denně ptala sem se na to kámošky která před pár týdnama porodila a ta mě psala že je to 100% magneskem .že ona brala 8tabletek denně a chodila třeba 15x na záchod že to je tím že tělo má vyšší příjem magnesia než bylo zvyklé já ze začátku brala 2-3 tablety denně a nic po nasazení vyšší dávky mě to dělá tohle
3. říj 2013 ve 13:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@martasek252 - a kolikátka to je, kolik je miligramů v jedné tabletě ?? Co tak vím, tak doporučená denní dávka je cca 300mg. Někdo snese víc, někdo se při 200mg po... Asi se taky musí brát ohled na váhu, jestli je to žena, nebo muž....Já být tebou, tak bych to na pár dní úplně vysadila. Pokud to bereš kvůli tvrdnutí břicha, nebo křečím, tak bych to alespoň snížila na ty 2-3 tablety denně, když ti to vyhovovalo....
3. říj 2013 ve 14:40  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Brala sem v tehotenstvi magnosolv - magnesko rozpustne ve vodě a taky sem po tom neměla stolici úplně jak je zvykem.
je to tím magneziem :slight_smile:
3. říj 2013 ve 14:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@dorinek co sem se teďka dívala tak 300mg.
3. říj 2013 v 16:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@martasek252 - 300mg v jedné tabletě ?? A bereš 6 tablet ?? Tak to máš ten průjem asi opravdu po tom hořčíku... :sweat_smile:
3. říj 2013 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@dorinek Ano mám 300mg v jedné tabletě. když sem ležela na infuzích dávaly mě 2x denně 20% magnesium a po vysazeni infuzí mě dávali tabletky 2- 3x denně. ze začátku jak sem psala sem brala tak 3 denně a bez problému po odjezdu domů z nemocnice mě to muj doktor navýšil na těch 6 tablet denně.takže si i já osobně myslím že to mám po tom hořčíku.a jak sem psala kámoška brala 8tabletek denně a i ona mi psala že chodila tak 15x za den na wc. já chodím tak 3x :D
Zítra budu volat sestřičce jestli by jsme to už nemohli snížit pač mi to budou každou chvíly vysazovat
3. říj 2013 v 18:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky, jak dlouho jste leželi na kapačkách hořčíku? Nikdo mi nic neřekne, mám to třetí den.
29. bře 2016 v 15:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek