Snížená funkce št. žlazy, lze doplnit jód těhu vitamíny?

beruska0
18. kvě 2012

ahoj holky, obracim se na vas zkusenejsi s prosbou o uklidneni
v 16 tydnu pri tripple testech mi byla zjistena snizena funkce ŠŽ, ted jsem ve 20. tydnu a konecne po dalsich testech a doktorech jsem zacala brat Euthyrox 50-pulku denne. mam spatny pocit z toho, ze jsem vlastne do ted miminku nedavala jod, co potrebuje. do 13.tydne jsem ale brala Femibion. snad to bylo mimcu dodavano aspon takhle? a od toho 12.tydne si pry z casti jod uz tvori samo? mozna jsem z toho vseho jeste zmatena, tak se omlouvam, jestli jsem tu neco popletla...jsem laik a teprve zjistuju, co mi vlastne je. diky za rady.

stellamax
18. kvě 2012

Ahoj, já bych si z toho nic nedělala. Při prvotrimestrálním screeningu mi zjistili, že mám jednu z hodnot štítné žlázy hraniční. Žádné léky jsem nedostala, vitamíny jsem nebrala, žádná z doktorek mi je nedoporučila. V 6. měsíci mi na endokrinologii zjistili, že už je hodnota trochu horší a od té doby beru Lethrox 50 - půlku tablety. Když jsem se ptala znovu na vitamíny, doktorka mi řekla, že hormon už si miminko vytváří samo a další vitamíny brát nemám.

svoba
18. kvě 2012

Já bych se taky netrápila. Někomu na to nepřijdou celé těhotenství. Mě hodně sledovali kvůli jiné nemoci. Ale je to prý časté. Taky beru jod a euthyrox 50 jednu tabletu denně. A ještě železo na chudokrevnost 🙂

medi_ivca
18. kvě 2012

@beruska0 ja mam uzlik na sz a doted jsem brala jodid 1tabletu denne. Po otehotneni mi delali testy, sz zatim v poradku. Beru femibion 800, ten mimo jine obsahuje i jod. Dr na endokrinologii rika, ze pokud beru femibion, jodid uz brat nemam, ze je to zbytecne. Takze bud v klidu. Miminku urcite nic nechybi 🙂

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.