• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Snížená funkce št. žlazy, lze doplnit jód těhu vitamíny?

18. května 2012 
ahoj holky, obracim se na vas zkusenejsi s prosbou o uklidneni
v 16 tydnu pri tripple testech mi byla zjistena snizena funkce ŠŽ, ted jsem ve 20. tydnu a konecne po dalsich testech a doktorech jsem zacala brat Euthyrox 50-pulku denne. mam spatny pocit z toho, ze jsem vlastne do ted miminku nedavala jod, co potrebuje. do 13.tydne jsem ale brala Femibion. snad to bylo mimcu dodavano aspon takhle? a od toho 12.tydne si pry z casti jod uz tvori samo? mozna jsem z toho vseho jeste zmatena, tak se omlouvam, jestli jsem tu neco popletla...jsem laik a teprve zjistuju, co mi vlastne je. diky za rady.
18. kvě 2012 ve 22:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, já bych si z toho nic nedělala. Při prvotrimestrálním screeningu mi zjistili, že mám jednu z hodnot štítné žlázy hraniční. Žádné léky jsem nedostala, vitamíny jsem nebrala, žádná z doktorek mi je nedoporučila. V 6. měsíci mi na endokrinologii zjistili, že už je hodnota trochu horší a od té doby beru Lethrox 50 - půlku tablety. Když jsem se ptala znovu na vitamíny, doktorka mi řekla, že hormon už si miminko vytváří samo a další vitamíny brát nemám.
18. kvě 2012 ve 22:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já bych se taky netrápila. Někomu na to nepřijdou celé těhotenství. Mě hodně sledovali kvůli jiné nemoci. Ale je to prý časté. Taky beru jod a euthyrox 50 jednu tabletu denně. A ještě železo na chudokrevnost :slight_smile:
18. kvě 2012 ve 22:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
@beruska0 ja mam uzlik na sz a doted jsem brala jodid 1tabletu denne. Po otehotneni mi delali testy, sz zatim v poradku. Beru femibion 800, ten mimo jine obsahuje i jod. Dr na endokrinologii rika, ze pokud beru femibion, jodid uz brat nemam, ze je to zbytecne. Takze bud v klidu. Miminku urcite nic nechybi :slight_smile: