Špiním v těhotenství po aplikaci Fraxiparinu

Ahoj holky jsem teprv 5 tt tehu a už tyden si každé ráno picham fraxiparine do břicha(předtím dva potraty) spíš preventivne-jinak mne na hematologii nic zavažného nenašli..už třetí den ale pozoruju-špinení,když odpočívám moc ne-ale jak jsem v pohybu tak začnu špinit..trva to chvilku..říkali mne,že když se ta krev vlastne každy den ředí mužu začit třeba krvacet z nosu nebo tak..taky kamošce když pichli po operaci fraxiparine pry taky se ji dřiv spustili okamžite mesíčky..máte nekdo podobnou skušenost v tehu?Po tech potratech se předsi jenom bojím..díky moc..
sisi137
1. pro 2013
Já byla na ivf a fraxiparine(pak clexan, protože na frax. se mi objevila alergie) jsem píchala, ptala jsem se cíleně na to, že pokud začnu špinit, jestli mám fraxik vysadit-dr řekla, že je to tak malá dávka, že to na to nemá vliv. Raději bych ale zavolala dr, která ti fraxiparin předepsala a poradila se s ní.
mamkamarketa
1. pro 2013
@krausule souvislost tam neni. Krev redi, ale je to nizkomolekularni heparin. Tzn, ze kdyz se riznes,ze to nema vliv na silnejsi krvaceni nebo silnejsi menstruaci. Jestli me chapes 😉To se stava u klasickeho heparinu, warfarinu a pod.
Takze spineni neni urcite spojene s fraxiparinem 😉)
krausuleautor
1. pro 2013
@sisi137
@mamkamarketa dekuji holky..takže ted nevím jestli je to dobre nebo ne..a proč tedy občas špiním..trochu mne to "zneklidnilo"..
pettule
1. pro 2013
V obou těhotenstvích jsem brala od počátku Fraxiparin, ale nikdy nešpinila. Raději bych skákla zítra k doktorovi. Myslím, že to s tím spojené opravdu není.
sisi137
2. pro 2013
@krausule je celkem časté, že na začátku těhotenství se špiní. Já špinila v 6. a 9.tt. Nesmí to být červená krev a nesmí být provázeno křečemi do břicha. Dr by ti mohl nasadit utrogestan na udržení těhotenství.