Gynekoložka v Brně, která bere nové pacienty

eskal
10. lis 2016

Ahoj, moc prosím, mohla byste mi některá poradit opravdu dobrou gynekoložku (k chlapovi se mi moc nechce) v Brně, která ještě bere nové pacientky? Pročítala jsem si některé recenze na znamylekar, ale je to většinou tak 50 na 50, tak moc nechci riskovat. Jsme v Brně teprve krátce, já ještě studuju a minulý týden jsem zjistila, že jsem těhotná, tak nevím, kam se obrátit. Předem moc děkuji! 🙂

jani76
10. lis 2016

@eskal Myslím, že chodím k nejlepší gyndařce, jen nevím, zda bere ještě nové pacienty. Každopádně se zeptej nebo mrkni na MUDR. Hoškovou, v obch. centru Rubín Brno - Žabovřesky.

svetlanalana
10. lis 2016

Já chodím k perfektní doktorce Štachove Gynekologii Maxifema, je to u Svobodaku. Doktorka je milá, pečlivá a přátelská. Doopravdy doporučuju.

petuliee
10. lis 2016

GYNFIT vřele doporučuju, sem nadmíru spokojena 🙂

gabour
10. lis 2016

Gynekologie Sarka

terezia10
10. lis 2016

dugy.cz je skvělá 🙂

liko77
10. lis 2016

Záleží odkud jste, ale já jsem moc spokojená v Sanatoriu Helios na Štefánikové, MUDr. Bílková. Už opět přibírají pacientky do gyn. ambulancí.

eskal
autor
11. lis 2016

Děkuji vám všem za návrhy, Šárka mě zklamala, je celkem blízko mého bydliště a i podle recenzí vypadala moc dobře, ale nové pacientky berou až od ledna. ☹ Tak musím zkoušet dál.

adypro
11. lis 2016

Já se přimlouvám za Šárku, stojí za to počkat. I sestřičky jsou tam moc příjemné a je to tam dobře udělané, sestry jsou na sesterně a dr. je sama v ordinaci, to mi vyhovuje. Navíc mají i CTG, takže jsem v těhotenství byla u nich až do termínu a do porodnice jsem šla až porodit, byla jsem za to moc ráda. A k tomu lékařský, ale zároveň i alternativní přístup. Fajn je i druhá paní doktorka.

eskal
autor
11. lis 2016

@adypro Já bych tam moc ráda, právě i proto, že to je tak blízko, ale přece nemůžu čekat do 5. měs. bez jakéhokoli doktora (a dojíždět do bývalého bydliště přes 100 km taky nejde)