Kdy mám jít na gynekologii? Mám skoro týden zpoždění MS

amendee12
8. únor 2016

Maminky kdy mám jit na gynekologii poslední Ms byla 2.1.2016 a ted mám skoro týden zpožděni. Myslíte že už bude neco vidět?? Děkuji 🙂

ivis_b
8. únor 2016

testy máš pozitivní? Jinak v 5. týdnu toho moc k vidění nebude, ale pokud máš pozitivní test, tak si zavolej k Dr. a oni tě objednají na vhodný termín, každý doktor to dělá jinak - někdo zve hned, někdo třeba až v 8. týdnu.

amendee12
autor
8. únor 2016

Ano mám a čárky zesilují, jsem 3měs. Po potratu, tak jsem zvědavá.

terry1512
8. únor 2016

Já sem skoro stejně jako ty a Jdu 15.2 budu v 6tt.Určitě zavolej a objednej se.

nomidlo
8. únor 2016

Poslední MS jsem měla stejně jako ty, dnes jsem byla u lékaře a na ultrazvuku jde již rozeznat váček. Takže u někoho to jde poznat již celkem brzy.

pavlina112
9. únor 2016

Já jsem na tom podobně, poslední MS byla 1.1.2016 a minulý pátek tedy 5.2.2016 jsem byla v nemocnici, protože jsem měla hrozné křeče. Na UTZ šla vidět pouze špendlíková hlavička a HCG bylo 841 a další kontrola byla teď v pondělí 8.2. Na UTZ, už šel vidět gest. váček s náznaky plodu a říkala, že to od pátku dost poskočilo a HCG, už nebrala, že to není třeba, když to jde vidět hezky na UTZ. Na další kontrolu jdu za týden 15.2. a prý, už by měla vidět srdíčko. Dostala jsem utrogestan pro jistotu a zavádím 2 na noc. Toto jsou kontroly pořád v nemocnici a na svou gyndu jsem objednaná, až 25.2. To čekání je pro mě hrozné, snažím se být pozitivní, ale stejně mi to nedá a lezu na různý diskuze a jsem z toho pak nervní a bojím se....Holky snad to bude vše ok, pište sem průběžně jak na tom jste. Taky se pořád pozorujete? Je to hrůza fakt 🙂

amendee12
autor
9. únor 2016