Náročnější výlet v 2. trimestru, máte zkušenost?

gnusnow19
16. únor 2015

Ahoj všem, včera jsem si vyrazila na sněžnicích na takový náročnější výlet, šla jsem asi 2,5 hoďky do kopce a teď mám výčitky, jestli jsem to nějak nepřehnala a neublížila tím miminku. Ale šla jsem jsem celou dobu do pohody a dělala si přestávky. Celou dobu jsem se cítila bezvadně a kromě bolavých a namožených nohou mi vůbec nic není. Akorát mě pak doma sjela máma, že jsem blázen a riskuju potrat ☹ Máte s tím někdo zkušenost? Díky

alpakovo
16. únor 2015

Nevím jak moc to porovnáš, ale při prvním těhotenství jsem až téměř do šestého měsíce dělala hasičský sport a vše bylo v pohodě.... Lékař mě ujistil, že pokud netahám těžké věci, nemlátím sebou o zem nebo zbyteně dlouho či vysoko neskáču, tak můžu dělat vše, na co se cítím a tak to taky bylo 😉

smirda
16. únor 2015

A sportovala jsi i před těhotenstvím? Pokud ano, tak bych se nebála 🙂. Tělo je určitě zvyklé a jestli je dobře Tobě i mimču, tak se nenech strašit 🙂. (I když teda já jsem úplně na začátku, předtím jsem běhala a od pozitivního testu se trochu bojím a zatím jsem nebyla 🙂. Ale klidný běh/chůzi si slibuju pořád 🙂).

l_eslie
16. únor 2015

Myslí, že takhle se opravdu potratit nedá 🙂 Mně taky lékař řekl, že se můžu chovat jako před těhotenstvím, nedělat jen to, z čeho cítím, že je mi špatně. Běžně chodíme na 15-20 km tůry (jsem 27tt) a bez problémů, a to nejsem žádný sportovní typ. Chodím prostě jen pomaleji do kopce, abych se nezadýchávala a taky si dělám přestávky.

annaluciapetrzel
16. únor 2015

@gnusnow19 - ve 4.mesici teren vyzkum v kopcovite oblasti Ugalla v Tanzanii. Super vec 🙂.

gnusnow19
autor
16. únor 2015

Díky moc všem, už jsem se uklidnila 🙂 Já před těhotenstvím sportovala hodně, akorát v 1.trimestru mi nebylo úplně dobře, tak to moc nešlo. Ale teď se cítím fakt skvěle a spíš mám pocit, že mi ten pohyb dělá dobře.

mysonek
16. únor 2015

@gnusnow19 pokud je Ti dobře a nemáš rizikové těhotenství tak sportování nevadí. Zvlášť pokud jsi zvyklá sportovat. Já v pátek ujela 20km na běžkách, jsem ve 22. týdnu. Do kopce jsem teda už spíš chodila, než jezdila (ale stejně jsem předjížděla většinu lidí na magistrále) a z kopce jsme brzdila, což normálně nedělám. Sněžnice jsou určitě v těhotenství super. Není to příliš intenzivní a pokud jdeš opatrně tak ani nehrozí zranění. Já v minulém těhotenství i běhala a od 6 měsíce chodila na rychlé procházky s hůlkama.

zzuzinda
16. únor 2015

Já s Adamem předcvičovala aerobik - 6-8 hodin týdně asi do 5. měsíce. A v pohodě. A pak se mi při jedné lekci udělalo hrozně zle, tma před očima, úplně jsem zapomněla sestavu, tak jsem to odříkala a rozloučila se. Ale i pak jsem chodila cvičit rekreačně a plavala jsem až do konce těhotenství. A malý se držel tak, že jsme ho 2 týdny po termínu museli vyvolávat 🙂

anjelita
27. únor 2015

Miminku tim urcite neublizis, jenom sobe. Ja osobne jsem pred tehotenstvim delala pravidelne boot camp a ted ve 2. trimestru chodim treba 30 minut po obchode a dyl nedam kvuli kolenum a kyclim co me zacnou silene bolet ☹ Takze je to spis o tom jak tvoje telo reaguje. Pokud se citis v pohode tak tim urcite nikomu neublizujes.

michalusenka
27. únor 2015

sestrenka rodila 30.11., na začátku září byla na mé svatbě (3 h cesty) a vydržela hodně dlouho i tančila a v půli srpna byla u moře letadlem, takže asi tak jak kdo se cítí!

romana_t
27. únor 2015

Jak píší ostatní, pokud jsi byla zvyklá sportovat i před těhotenstvím, můžeš v tom pokračovat. Určitě poznáš, kdy už to nebude ono a zvolníš;) Já při prvním těhotenství jezdila do 5. měsíce na běžkách, do konce 7. na kole a v 7. jsme byli na dovolené v Dolomitech, i když už jsme túry trochu zkracovali. Syn je zdravý a akční po nás;) Teď jsem těhotná podruhé, sportuji sice méně, ale zase pořád běhám za synem, nosím ho, zvedám (má 13 kg) a připadá mi, že si tělo prostě zvyklo, vůbec mi to nevadí. Takže pokud sama cítíš, že je vše v pohodě, pohybu se neboj;)

yildiz
27. únor 2015

presne, zalezi jak se citis, zda jsi treba pred tehu sportovala, nemas rizikove tehu atd ... ja treba osobne cvicila a posilovala / i bricho ! 🙂 / az do porodu a total pohodicka 🙂 zvedala jsem dcerku ktera mela 13kg ...myla pred porodem okna atd...takze neni zakaz , ale samozrejme k prihlednuti a aktualnimu zdrav. stavu a svych sil....
a opatrnost....miminku neuskodis ..neboj ...preji zdravicko ....a pohyb v tehu rozhodne nevadi 🙂

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu

Nenašla jsi odpověď na svou otázku?Zeptej se ve fóru