Oznamujete těhotenství rodině před potvrzením od lékaře?
Dobry den, oznamovali jste, ze čekáte miminko blízké rodině (rodiče, prarodiče) jeste před potvrzením těhotenství od gynekologa? Jsem v 7. týdnu.
Ne, až po potvrzení. Poprvé asi v 8 tt, podruhé v 9tt ( 8+ 0 jsem byla poprvé u lékaře a do té doby to nevěděl ani manžel). Potřetí taky tak, ale dopadlo to blbě, tak počtvrté až po nt screeningu na konci 1. trimestru.
Ne, v obou případech až po potvrzení těhotenství ze strany lékaře.
Každý to má jinak.Švagrova odvolávala rodinu s prvním počuranim testem.
My jsme to u prvního řekli po první návštěvě gynekologa.U druhého jsem naším volala hned a tchánovci se to dozvěděli když jsem už byla v nějakým 4. měsíci.Ale vyplynulo to že situace ,která zrovna byla v rodině.
Já jsem to oznámila právě v tom 7tt těm úplně nejbližším kteří věděli že se o miminko snažíme. Ostatním až po prvním screeningu
@ruzovka9988 Ja to beru tak, ze pred potvrzenim od doktora to jeste neni tehotenstvi. Prvni jsem rekla mame az 16. tyden, druhy 10., tam mi rostlo bricho mnohem rychleji. Neni kam spechat, pokud to neni videt nebo ti neni spatne, nebo se nepotrebujes vyhnout nejake alkoholove nebo fyzicke zatezi 😀
My pozvali naše maminky a švagrovou na večeři po prvním ultrazvuku. Ten jsme dali do krabičky s dudlíčkama.🙂 No byl to doják jako kjáva🤩
Ne, nikdy. Zacatek je bud a nebo tak nebyl duvod. Ja oznamila obe teh. az me zacalo rust bricho, coz bylo az okolo 25.tt
Vůbec. Určitě až po prvním screeningu. Bohužel první trimestr je rizikový...My teda čekali i až na druhý screening. Čili ve 22tt.
Třetí těhotenství jsem oznámila na Vánoce, to jsem měla být cca 11 týden. Hned po svátcích se na kontrole objevilo zamlklé těhotenství... Nedělalo mi problém s rodinou sdílet, že to tak dopadlo, ale pokud by ti to nebylo příjemné, dá se tomu vyhnout pozdějším oznámením.
Ja kolem 10tt u prvniho i druheho tehotenstvi. U tretiho jsme cekali az na vanoce a to byl cca 16tt.
Až na konci 12. týdne.