Práce vychovatelky vs. těhotenství

nick1234
7. říj 2015

Zdravím všechny, podle výpočtu jsem v 6. týdnu těhotenství (od doktora to zatím nemám potvrzené) a pracuji jako vychovatelka ve školní družině. Mám na starost žáky od 1. do 4. třídy, a jsou celkem neposlušní, pořád na ně musím zvyšovat hlas, a všeobecně se pořád rozčilovat, nic je pořádně nebaví, chtějí si jen hrát, ale u toho dělají hrozný "bordel"....chtěla bych se zeptat, jestli to nějak může ublížit miminku, to že se pořád nervuju, rozčiluju, apod? - vím že stres škodí. Chtěla bych v práci zůstat co nejdéle...Pracujete (pracovali jste) někdo na stejné pozici? Děkuji za odpověď

apacheee
AMBASADORKA
7. říj 2015

@nick1234 Já pracovala jako učitelka ve školce, odcházela jsem až opravdu na poslední chvíli a bylo to super, ale já teda byla v práci moc ráda🙂

nick1234
autor
7. říj 2015

@apachee a jaké jsi měla děti ve školce? Mě tahle práce taky baví, když si s děckama povídám je to super, nebo když hrajeme hry, ale je tam pár dětí kteří opravdu narušují jakoukoliv činnost, a když jdeme třeba ven, mám co dělat abych je (některé) uhlídala, ale říkám, chtěla bych pracovat co nejdýl to půjde

apacheee
AMBASADORKA
7. říj 2015

@nick1234 víš, co, v tom školství jakéhokoliv věku vždycky budou úžasné děti a pak prudiči. To víš, že jsem tam taky měla dítko, které kazilo kde co a tak, ale beru to tak, že to k tomu patří a vždycky je nějak zaujmeš atd🙂

lavita
7. říj 2015

já jsem dělala ve družině, vydržela jsem to až téměř do konce, pak do toho přišly letní prázdniny. musela jsem se naučit mít to trochu víc,, na háku,, a pak to bylo v pohodě 🙂

stepula90
15. říj 2015

Ahojky, jsem ve 27. týdnu těhotenství a stále pracuji jako vychovatelka v družině. Termín mám 16. ledna, ale odcházim na konci října, ne že by mi nestačily síly, ale tak nějak už si chci užít svý, věnovat se sama sobě... V 6. týdnu tě nějaký rozčilování a stres fakt významně neohrožuje, ani to miminko.