Screening ve 12tt, riziko DS 1:20, test Clarigo

anua
7. led 2016

Riziko DS 1:20, UTZ v poradku, test Clarigo

AHoj. JSem tu nova. Uz tyden ziju zly sen a drzi mne podobne pripady ktere ctu tady.
Pred Silvestrem jsem byla na NT screeningu v 1. trimestru. Odchazela jsem stastne: zdrava holcicka! Fotka v ruce a zaplava nadseni. Hned mela jmeno.
Vecer teefonat ze mam vysoke Hcg a roziko na DS je 1:20. Je mi 35 a jsem nestastna.
Manzel pracuje jako ucitel ve specialni skole (mentalne postizeni), maminka je cely zivot v diagnostickem centru pro tyto lidi takze dobre vim…

Podstoupila jsem test Clarigo - podobny Prenascanu -nove se pod nazvem Clarigo provadi v Brne na Veveri a stoji 13500,–
Cekam na vysledky a silim!!!

Prosim pokud jste nekdo na Clarigu byli napiste jak dopadlo…musim vydrzet tyden ale je to jako roky…

kajalka
7. led 2016

Vím, čím si procházíš. Loni jsem to prožívala taky, jen to riziko bylo 1:10. A mám tu krásný zdravý miminko. Jsem ráda, že jsem nešla na amnio a neohrozila ho. I když i ten prenascan byl zbytečný, my bychom se miminka nevzdali.

danchacha
7. led 2016

@anua Můžu se zeptat, jak vysoké jsi to Hcg měla? Já zase řeším nízké Papp-A. Riziko kvůli němu vzrostlo na 1:330. To riziko se ti tak navýšilo určitě i kvůli věku, ale obecně se říká, že důležitější jsou výsledky z UTZ. Každopádně je dobře, že jsi na test při tomto riziku šla, snaž se věřit i když vím, jak jento chvílemi těžké, ja už ten počáteční stav strachu překonala a teď věřím, že miminko je zdravé a čekáme na 2. screening, který by měl být přesnější, protože se kombinují výsledky s Triple testem. Drzim palce,at vše dobře dopadne... Pomáhá mi s miminkem mluvit.

anua
autor
7. led 2016

Dekuju, prekonavam to diky Vam a temto debatam...to jedine mi pomaha verit.
Hcg 4,17 MOM a Papp-A 0,52.

anua
autor
7. led 2016