Těhotná a nerozhodná

karol4
30. kvě 2016

Zdravím všechny, chtěla bych se svěřit, jelikož jsem už v podstatě zoufalá. Jsem v 7 týdnu, začátek vypadal docela slibně, trochu překvapení, ale dá se říct, že jsem byla v klidu a zjišťovala vše o těhotenství. Jenže postupem času stále přemýšlím, zda si miminko nechat či ne. S přítelem se známe 11 měsíců, někdy doma vládne trochu Itálie, ale myslím, že se navzájem dokážeme pochopit, respektovat, milovat...Přítel je starší o 5 let, mě je teď 21.let. Nemám dodělanou školu, studuji dálkově na VŠ, pracuji. Bydlíme poměrně v malém bytě 1kk, ještě daleko od mé rodiny, na kterou jsem podstatně dost fixovaná(alespoň na mamce a bráchovi). Kolem 18tých narozenin jsem se dozvěděla, že mám vývojovou vadu - zdvojenou dělohu. Paní doktorka mi hned po vyšetření řekla, že určitě by mě viděla na rizikovém těhotenství a samozřejmě větší možnost potratu. Mám strach zda bych vůbec mohla něco dělat a abych si to jako bud.maminka mohla užít plnými doušky, na druhou stranu abych pak dostala ještě někdy možnost otěhotnět. Rodiče mám rozvedené, mamka je skvělý člověk, máme spolu dobrý vztah, ale na to, že bych si to měla nechat se moc pozitivně netvářila. Bojím se i o svého bráchu, jelikož tam platí taky skvělý vztah a mám strach, že se ještě víc rozdělíme, tím, že nebudu mít tolik času na něj :(. Peníze to je samozřejmě další problém, přítel sice vydělává pěkné peníze, ale já jelikož pracuji teď první tři měsíce, tak bych jich moc neměla na mateřské. Člověk si někdy věci představuje úplně jinak a pak se vše změní. Vím, že na rozhodnutí už moc času nemám a každým dnem šílím víc a víc. Jeho rodina to neví a ani můj otec. Bojím se názoru, že jsem moc mladá a že jsem nic v podstatě nedokázala a neudělala. Je to komplikované, ale vím, že nejsem jediná, kdo řeší nějaký problém. Jasnou odpověď si musím udělat sama, ale názory dalších bych potřebovala.
Děkuji mnohokrát 🙂

eficenka
30. kvě 2016