Těhotná doručovatelka listovní pěší

sandratothova91
1. bře 2017

Ahoj, chtěla jsem se zeptat, zda tu někdo neví.... Pracuji jako poštovní doručovatelka pěší, mám jeden z nejnáročnějších terénů v našem okolí a zátěžový stupeň č. III. Dne 15.3. mi končí tři měsíční zkušební lhůta. Nicméně, jsem v 9. týdnu těhotenství. Mohou mě z práce vyhodit když jsem teprve ve zkušebce a těhotná? V práci sem to ještě nenahlásila a nevím zda vůbec mám před skončení zkušební doby. A myslíte si že je práce doručovatelky nevhodná pro těhotné a pro miminko? Děkuji za odpovědi

koordinatorka_odboje
1. bře 2017

Ano, muzou. Moje rada je - zatloukej, dokud to jde, jestli ti bude spatne, jdi marodit, ale jim nerekni pravdu. Nikdo se totiz o tebe nebude starat ani zajimat se, jestli budes mit narok na PPM a z ceho budes zit, kdyz te vyhodi v tehotenstvi

mississka11
1. bře 2017

Pokud ti po 15.3. prodlouží smlouvu, tak jdi hned marodit. Už budeš mít jistotu, ze te nevyhodí. Do toho 15. zatloukej, zatloukej a zatloukej. Bohužel, ja jsem ten případ, který přiznal barvu a do týdne letěl...

smecka
1. bře 2017

Jak pisou predchozi, urcite to nerikej, na to je vzdy casu dost. Ja sice uz nebyla ve zkusebce, ale protoze jsem ze slusnosti chtela, aby se druha strana mohla pripravit, dopadla jsem tak, ze behem 14 dnu me vysoupli z kola ven. Dorucovatelka, co vim, taha dost tezke tasky, uvidis, jak se budes citit, ale prednejsi jsi ty a miminko. 😉

caseopea
1. bře 2017

Myslím, že pokud máš nejnáročnější trasu tak pro miminko a tebe to moc vhodné nebude. Ale to uvidíš sama jak to budeš zvládat,. V práci nic neříkej, dokud nebudeš mít po zkušebce, protože tě můžou vyhodit. Pak ti třeba najdou jinou pozici, co budeš zvládat. Gratuliji k mimišku 🙂

sandratothova91
autor
2. bře 2017