Zkušenost s reakcí na intramuskulární injekci (do zadku)

Ahoj holky, nemáte prosím zkušenost s tím, že po vpíchnutí svalové "prdýlkové" injekce (konkrétně na olejové bázi - Agolutin depot) jste měly velké bolesti celé hýždě, případně celé nohy? Já teda byla na intramuskulární injekci několikrát, samotný agolutin mi píchali celkem 3x, ale až po té poslední injekci pomalu nemůžu chodit, sedět, ležet, dokonce i v naprostém klidu mě v oblasti kyčlí jakoby cuká a do toho se přidala i teplota.
Jsem v 5TT, takže se bojím, aby to miminku neublížilo, aby se třeba nerozjel nějaký zánět nebo tak něco... 😞
Předem moc děkuju za Vaše zkušenosti, případně rady!!!
gab7
1. led 2012
ahoj,zajdi si zítra raději ke svému dr. 😉,anebo si zavolej na gyn.,kde ti to píchali 😉 .při píchnutí i.m. injekce se může napíchnout i nerv,když se píchne špatně.každopádně olejové injekce bolí,když se nepíchají obzvlášť pomalu.Držím pěsti=štěstí,5tt 🙂 🙂 🙂 ,aby bylo vše v pořádku,ať máte zdravé miminko 🙂 🙂 🙂
evelinnemaarit
30. zář 2014
Právě jsem narazila na tuto diskuzi, dobré to vědět, že nejsem pako....děkuji. Píchají mi injekce na gynekologii, včera 9-tou, dnes mám jít na poslední. Po včerejší injekci mě bolí noha. V sedě, v leže, při chůzi....pořád. A je pravda, že mi ji včera píchala obzvlášť rychle. Mě to totiž nebolí, sestra mne chválila, že jsem šikovná, vůbec na píchnutí ani tlačení náplně injekce (nevím jak říct jinak) nereaguji. Tak asi usoudila, že mi jí tam může natlačit rychleji. o-o, ale co teď. Mám posunutý práh bolesti, na bolest reaguji až když je obzvlášť zle, ale tohle je nesnesitelné.

Začni psát odpověď...

Odešli