Zničené zuby (třetí trimestr), co pomůže?

lenineek
15. lis 2014

Ahoj holky, taky se nekomu tak strasne kazily zuby? Ja NIKDY nevynecham cisteni, cistim kartackem Curaprox, Elmexkou, mezizubnim kartackem a ustni vodou a uz mi praskla druha stolicka, jsem zoufala ☹ co pomuze?

tarra27
15. lis 2014

@lenineek pokud mas zuby mrtvé tak často praskají....já to mám podobně....a příčinou byl i zubař, přestože mi dával při vrtání injekce, dělal rentgeny, nechával mi kaz pod výplní a já malém přišla o zuby....

Změnila jsem ho a nova lékařka mi dávala rok a pul zuby do pořádku......a dvě stoličky už nezachránila vůbec.....

A kartáčky jsem vymenila ....už ne curaprox ale elmex zelené....a pastu vodu gel atd vše elmex bud zelený nebo fialový...

A já nejsem jediný případ, kde lékař peci zameskaval.....pokud nemas jistotu, ze tvůj je dobrý, tak ho změn ....

Já to poznala hlavně proto, ze ke konci jsem co dva tři měsíce mela problém a pak už me bolelo vše a to tak,ze jsem nemohla jist....

A to jsem mela elmex pastu vodu mezizubni a curaprox kartáčky......curaprox už bych nepouzila, sice všude tenkrát říkaly,ze jsou nejlepši, ale když jsem začala čistit elmex zeleným, krvacely me dásně aniž bych nějak tlačila....a curaproxem jsem cistila poctivě.....

lenineek
autor
15. lis 2014

@tarra27 ja jsem v novem meste a nemam tuseni, jestli je dobrej, ale ma dobre recenze na znamylekar.cz
Dekuju za odpoved

tarra27
16. lis 2014

@lenineek mas problémy tak, ze k němu chodis častěji? Dělá Ti pravidelně rentgeny? Kolik mu je? Vzdělává se dal? Chodí k němu někdo z rodiny kamarádek apod dlouhodobě? Roky myšleno....a nemají problémy se zuby?

lenineek
autor
16. lis 2014

Jsem u nej medic a pul a nikdo znamy u nej neni, jsem prestehovana z Pardubic do Olomouce, tak je to blby nu :(
@tarra27

tarra27
16. lis 2014

@lenineek tak to může být i důsledek předchozího lékaře...
a ty tam bydlíš sama? kam chodí přítel, kamarádky, jejich rodiny popřípadě rodiče?? Chce to dobře se poptat...