Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Břišní rozestup - jak na něj?

radapokec
15. čer 2015

Ahoj holky, mám téměř rok po porodu a začíná mě tedy štvát viditelný břišní rozestup, jsem celkem štíhlá, ale mám břicho jak těhulka v 4. měsíci. K tomu mírná pupeční kýla. Poradíte jak jste zatočily, zmenšily břišní rozestup? Dík za každou zkušenost... Ivana

pincola
15. čer 2015

@radapokec Opatrně posilovat. Já dělám pilates, celkem to pomohlo. jako furt břicho mám, ale předtím to byla hrůza a děs.

radapokec
autor
16. čer 2015

Dík za tip. Jen ta lenivost je des 😀

pincola
16. čer 2015

@radapokec Taky jsem lenivá😀

melodygirl
16. čer 2015

@radapokec Začít posilovat nejdříve šikmé břišní svaly, a lze podpořit kineziotapem, to chce ale zajít za fyzioterapeutem.

hojda
16. čer 2015

Malá kýla kontryhelový čaj, a mazat tinktura z kokoška pastuší tobolka.

radapokec
autor
16. čer 2015

@hojda - vam pomohl na kýlu čaj? mě chirurg říkal že odstranit jen operativně

hojda
16. čer 2015

@radapokec Já byla taky na chirurgie, mám kýlu maličkou, pouze asi 1 cm, lékařka mě taky posílala na operaci, ale já z ní tahala, jestli by to nešlo nějak jinak udělat, tak mi poradila toto, že prý je to recept z Maria Treben, že s tím nějaké kýly odstranila a prý mám dát vědět, jak to dopadlo. Ještě jsem I objevila cvičení u jedné paní, která taky říkala, že s tím půjde něco udělat, já však začala chodit teď do práce, tak bohužel nemám čas, čekám až se to trošku uklidní, že se do toho pustím čaje i cvičení, ten čaj 4x denně. Ta dr. v nemocnici mi řekla, že pokud by to byla takto u někoho v její rodině, tak by ty čaje taky zkusila, na operaci se dá jít vždy.

hojda
16. čer 2015

Jinak www.studioprozeny.cz se specializuje i na cvičení na ten rozestup, ale musíš cvičit dlouhodobě doma.

blahova_andrea
16. čer 2015

já teda nemám kýlu, ale rozestup asi ano. rok po porodu vypadám stále jako jiné v půlce těhotenství ☹ k tomu klasická kombinace...láska k jídlu a nedostatečná disciplína a podmínky ke sportu 😅

sannnya
17. čer 2015

hlavně neposilujte příčné břišní svaly, tím se vám rozestup zafixuje, jak se tu už psalo důležité jsou šikmé břišní svaly a pak jestli to nebude stačit, tak je jednoduše nechat sešít, nic jiného s tím neuděláte

blahova_andrea
17. čer 2015

@sannnya a mohu se zeptat na nějaké konkrétní cviky? díky

radapokec
autor
18. čer 2015

Taky by mne zajímaly, znám jen 2,zbytek nevím jestli je vhodné cvičit, jsou sice na šikmé břišní, ale prijdou mi složité u me mírně pupeční kýly. Doktor sice tvrdí ze mužů cvičit normál,ale já mám porad takový divný pocit ze bych to zhoršila, no nevím, možná jen resim moc.

Sem začni psát odpověď...

Odešli