Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Cvičení a fitness po porodu při kojení

cerberos1306
31. pro 2015

Dobré ráno děvčata,
před otěhotněním jsem se věnovala fitness, kruhovému, silovému tréninku a trx.

Předpokládám, tedy doufám, že budu rodit přirozeně a také kojit. Je tady maminka co začala cvičit po porodu při kojení? Samozřejmě vše budu konzultovat s lékařem a nechci nic uspěchat, ale tento životní styl a pohyb mi prostě chybí ☺

terka_85
31. pro 2015

Před těhotenstvím jsem také hodně sportovala. Synkovi bude 7měsíců. Začala jsem cvičit hned po šestinedělí a to doma - neměla jsem hlídání. Od synkovo 6 měsíců chodím do posilky i kruhový trénink. Malého už přikrmuji, ale stále kojím... Během těhotenství jsem chodila pouze na těhotenské cvičení a tak strašně jsem se těšila až zase začnu chodit pořádně cvičit 🙂

cerberos1306
autor
1. led 2016

@terka_85 díky za reakci, takže můžu v pohodě po půl roce, to jsem ráda ☺ akorát ještě vyřešit hlídání 😐

karlajasmine
10. led 2016

Ahoj, já mám 2 měsíčního synka a od konce šestinedělí jezdím doma na rotopedu, cvičím bricho a chodím na dlouhe prochazky s kočárkem. Hned jak bude počasí začnu jezdit na kolečkových bruslích. Myslím ze do pul roku je potřeba to neprehanet, a pak už cvic jak se ti bude chtít 🙂

cerberos1306
autor
10. led 2016

@karlajasmine zrovna dneska ráno říkám manželovi, že nevím jak to udělat se cvičením. Že chci co nejdříve začít cvičit ve fitku. Ale jak to udelat s hlídanim. Do fitka chodila pani s mimušem ve vajicku. Jenze mame jen jedno auto 😐

karlajasmine
10. led 2016

@cerberos1306 hmm to je blbý no, ale ono pokud budeš kojit tak ti manžel může hlídat max na 2 hodky a i to je takový blby. Mě hlídala mamka na 2 hodky jednou a malej se zrovna rozhodl rvat hlady už po hodině a hned byl problém na světě.. Ale to je v prvních týdnech no, pak už ho budeš moct na ty 2-3 hodky nechat.. Nebo pojedete do fitka všichni, ty nakojis a půjdeš cvičit, a manžel vezme miminko zatím na prochazku pí okolí a sraz zase u auta?

cerberos1306
autor
10. led 2016

@karlajasmine to je právě ten problém. Manžel je od pondělí do soboty do 18h v práci 😕

kokyna83
3. únor 2017

před otěhotněním jsem chodila na silové tréninky s kettlebell a hned po šestinedělí jsem začala pozvolna, spíše posilování bez zátěže , protahování, lezení...včera mi trenér řekl, že mu fyzioterapeutka řekla, že po 3 měsících nevidí důvod proč necvičit se zátěží, tak jsem si odjela klasický trénink 🙂.Bylo to osvobozující :D. Jen pozor na břicho pokud máš diastázu břišních svalů ( řekne třeba zkušený fyzioterapeut ) a kojila jsem po dvou hodinách po tréninku a malýmu chutnalo pořád stejně. Prostě jsem věděla že dřu, ale ne tak abych se úplně vyšťavila ;)

kattyd
3. únor 2017

Ja zacla do posilovny chodit kdyz mel maly 5 tydnu, cca po dalsim mesici uz jsem cvicila stejne vahy jako pred tehotenstvim. Na kojeni to nemelo zadny vliv, chutnalo mu porad stejne (a kojila jsem az do 13,5 mesice). Krom posilky jsem chodila na trx a bosu, jen bricho jsem nemohla cvicit normalne kvuli diastaze. Takze bych se toho nebala, pokud se na to budes citit klidne cvic.

Sem začni psát odpověď...

Odešli