Domácí porody a jaké jsou vaše zkušenosti?

keksik178
19. srp 2015

Dobrý den,
jmenuji se Andrea a jsem studentkou medicíny. Velice se zajímám o oblast porodnictví, speciálně o domácí porody. Ráda bych zjistila, jaké jsou vaše zkušenosti a názory na domácí porod. Proto bych chtěla touto cestou poprosit ty z Vás, které rodily doma, jestli by jste si nenašly pár minutek a nevyplnily mi dotazník. Získané informace zůstanou anonymní.
http://www.survio.com/survey/d/D1P9P3Q5W6R3J2H2D

Mockrát děkuji všem, které si najdete chvilku a pomůžete mi 🙂

delfilucka
19. srp 2015

Vyplnila jsem, ale promiň že to tak řeknu - je vidět, že o domácích porodech (zejména z hlediska rodiček) zatím moc informací nemáš. Možná by to chtělo víc prostoru pro vlastní odpovědi.

shine2015
20. srp 2015

@delfilucka pokud to má do školy, tak se to pak dost blbe vyhodnocuje když by měla třeba 20 lidí a většinou každa psala svým slovem...pokud by chtěla založit povídání, založí diskuzí nebo se do ní přidá. Nebo by vybrala tři ženy a zvolila jejich pohled a vyhodnotil a dotazník, ovšem byl by to jiný typ dotazníku....
Netřeba ji hned tady osocovat,že toho moc neví....je to studentka medicíny ...je ji max 25....to je jako kdyby tobe nekdo hned vykladal, ze asi nevis co to je delat VS a vyhodnocovat dotazník..... kdyz ji tohle pises.... 😉 pokud se chceš vyjádřit víc a lip, bez do diskuze....nebo soukromé skupiny.... 😉 a neber to nijak zle,jen mi je slečny líto...
PS mě ten dotazník nepřijde tak strašný - na vyhodnocení a grafy pro začátek fajn 😉

simdan
20. srp 2015

Já bohužel nevyplnila,protože s domácím porodem nesouhlasím 😀 u obou porodů jsem měla komplikace,i když ne velké,ale bez zásahu lékařů bych tady nebyla,takže za mě doma rodit NE!

drakenn
20. srp 2015

@simdan ty jsi rodila doma a přišly komplikace?

didi1808
22. srp 2015

Já jsem sice rodila doma ale nedobrovolně

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu