Hematom v těhotenství, jak moc je to vážné?

bednaluca
18. čer 2015

Přeji pěkný den.. tak jsem dnes byla u lékaře aby mě potěšil, místo toho to bylo spíše naopak.. Poslední menstruace byla 11. května.. tudíž bych měla byýt v 6. týdnu..
ode dne oplodnění je to však teprve 4týdny.. Vím to jistě-několik digitálních těhu testů..Pan doktor na plod skoro nereagoval, zaměřil se na hematom. Předepsal mi Utrogestan-jeden vaginálně, jeden perorálně a ještě detralex..K tomu neschopenka a klid na lůžku.. Nešpiním, ale prý bych naopak měla..že je tam krve moc..
Hledám na internetu diskuze avšak z ničeho se téměř nic nedočítám.. Jak moc je to vážné? Jaká je pravděpodobnost potratu? Máte prosím nějaké zkušenosti či rady? Jsem zoufalá, připadám si hrozně.. Jako bych to zavinila já.. Bojím se toho ohrožení miminka.. Snažili jsme se a těšili..
Snažím se myslet pozitivně ale nedaří se mi přestat brečet... Prosím o radu, jak se z toho dostat co nejrychleji a nejzdravěji..

rainbow_x
18. čer 2015

Ahoj, já měla hematom asi v 7tt a není pravda, že musíš krvácet, může se vstřebat, jako mě a nekrvácíč vůbec. Na gyndě mi řekla, že ze 70% se plod takhle na začátku neudrží. Ale já věřila, že jo (y) důležité je opravdu dodržovat ten klid. režim. Já měsíc jen ležela a měla nohy nahoře. chodila jsem maximálně na záchod. Taky jsem brala ultrogestan 2x denně. Držím palce!! 🙂

karlajasmine
18. čer 2015

@bednaluca Jak velky je ten hematom? Ja mela taky hematom, 1,1 - 1,5cm, byl tam od 6tt az do 11tt a vstrebal se nekdy ve 12tt.. a nekrvacela jsem vubec. Ani me to vubec neomezovalo.. predepsali mi utrogestan, normalne jsem chodila do prace, do bazenu, na prochazky.. ani sex jsme uplne neomezili.. Jako jo, je tam nejaka pravdepodobnost, ze by se mohlo stat, ze budes krvacet, ale riziko potratu je stejne jako u kazdeho jineho tehotenstvi v prvnim trimestru a pokud bude miminko zdrave a nemas ten hematom fakt obrovsky nebo na blbem miste tak verim ze budes v pohode at uz budes krvacet nebo ne.