Jak jste řekly doktorce, že chcete jít na rizikové?

martinabene
31. říj 2016

Ahoj holky,

Chtěla jsem se zeptat, jak jste řekli své doktorce, že chcete jít na rizikové? Jsem učitelka, v práci jsem od rána do večera a je to opravdu jen a jen stres. A ještě k tomu dojíždím každý den přes 30 km. Autobusem, pak vlakem a salinou. V práci to prostě nedávám.

Děkuji 🙂

jx
31. říj 2016

Řekla jsem to narovinu tak jak jsi to napsala. Měla jsem 14ti hodinové směny 8-22h a odjížděla 60km. Takže ráno a večer jeste minimálně hodina cesty. Byla jsem vyřízená. Za zkoušku nic nedáš.

marketmax
1. lis 2016

prostě zajděte na na gyn. at vám dají neschopenku já dělala 4 směny a nedávala jsem to takže pokud máte v pohodě gyn. tak by to mělo jít úplně v pohodě 🙂

marketmax
1. lis 2016

@martinabene jak to psala paní výše prostě narovinu že to nezvládáte...já sem třeba s první gyn. ta byla ale hrozná kráva ta mi to napsat nechtěla až viděla že mi vážně nebylo dobře tak mi to napsala a už nic neříkala.Já jsem nakonec stejně přešla jinde ,protože ta gyn. byla vážně úplně mimo ona mi řekla oůvodně že mám vklidu dělat 4 směny že bud se ,,to,, udrží nebo ne..takže jsem se hned rozhodla že jdu jinde..a tam kde jsem ted je úplně jiný přístup.Nebojte se kdyžtak přejit jinde máte dnes na výběr.

martinabene
autor
1. lis 2016

Děkuji moc za odpovědi 🙂 jdu za ni ve čtvrtek tak snad me pochopi 🙂

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.
Někdy se může objevit i streptokok v těhotenství.
Závažná pak je preeklampsie.