Jasně červená krev ve stolici

kaii
4. čer 2018

Zdravím dámy, dnes jsem byla na záchodě a poté jsem si všimla na papíře krve, takové hlenovité. Pouze při první "utření" ...pak čisto. Nic mi není, nepociťuji žádné bolesti ani nic takového. Jsem ve 27tt tak nevím no. Stalo se mi to poprvé. K DR půjdu hned zítra. Chtěla jsem se zeptat zda jste to taky měli, mám plašit nebo tak. Děkuji moc za rady.
Ještě dodám že jsem dnes nesla v práci fakt těžkou tašku přes rameno, nebylo zbytí, tak jestli to s tím třeba nemůže souviset.

letadylkokane
4. čer 2018

@kaii v tehotenstvi jsou dost castou potizi hemoroidy. Mohlo by to byt od toho. Nemam osobni zkusenost, ale je tady na to primo jedna debata, kterou jsem procitala. Vim, ze je to blba otazka, ale mas jistotu, ze to bylo z konecniku? Nemohlo to byt z pochvy, kde je uvnitr na cipku hlenova zatka? Ta krev v hlenu mohla byt klidne po te namaze. Ale radeji se porad s lekarem, ja jsem laik a pisu jen to, co me aktualne napada.

kaii
autor
4. čer 2018

@letadylkokane taky jsem přemýšlela zda by to mohly být hemeroidy, ale nic mě nebolí ani žádné příznaky, boulicky nebo tak nemám.
No lekla jsem se z prvu, ale podle mě a podle všeho to bylo z konečníku.
Prozkoumala jsem se myslím pečlivě 😂😂

letadylkokane
4. čer 2018

@kaii hemoroidy mohou byt i vnitrni, ktere nenahmatas. Verim, ze te to muselo vydesit. Sleduj, co se bude dit dal a az budes na prohlidce u doktora/doktorky, urcite mu/ji to rekni.

kachna001
4. čer 2018

@kaii může to být hemeroid nebo nějaká prasklinka v konečníku, nemáš zácpu? ta dokáže nadělat na konci trávícího traktu dost paseku 😎 každopádně pokud se to nebude pravidelně opakovat a nebude to bolet, neřešila bych 🙂

ter
Odpověď byla odstraněná
Zobraz

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.