icon

Které výsledky jsou u těhotenské cukrovky vyšší?

veronika1105
Včera ve 12:08

Chtěla bych se zeptat... Mám těhotenskou cukrovku řešenou prozatím dietou. Dneska jsem zásílala výsledky lékařce po týdnu a obratem mi přišla odpověď s ereceptem že jsou vyšší a nasazuje léky.
Můžete mi někdo říct, které z výsledků na obrázku jsou vyšší? Já mám zato, že jsem v limitech. Díky moc všem za zkušenosti a rady!

Které výsledky jsou u těhotenské cukrovky vyšší?
veronika1105
autor
Včera ve 12:12

Mimo tedy 12.8. večer. To jsem si vědoma.

drep
Včera ve 12:36

Opakovaně tam máš lačné glykémie (tj. Ty před jídlem) nad 5.2-5.3, proto doktorka nasazuje léky. Blbé je, že lačné glykémie totiž skoro neovlivníš dietou (pokud to nejsou vysloveně chyby v přílišné “blízkosti” jídel a tedy nedostatečnému poklesu glykémií).

xnikax1
Včera ve 13:44

@veronika1105 ty jo, to je celkem drsný zdá se mi,já měla takovýhle hodnoty a žádný léky jsem nebrala,ještě mě chválila..neřeknu kdyby ta lačná byla vyšší třeba celý týden ....

veronika1105
autor
Včera ve 13:55
@drep

Opakovaně tam máš lačné glykémie (tj. Ty před jídlem) nad 5.2-5.3, proto doktorka nasazuje léky. Blbé je, že lačné glykémie totiž skoro neovlivníš dietou (pokud to nejsou vysloveně chyby v přílišné “blízkosti” jídel a tedy nedostatečnému poklesu glykémií).

@drep Lačná hodnota je pouze ta první, jinak jsou před hlavními jídly, je mezitím tedy ještě svačina. Nikoli na lačno, špatně vyfocené, posílám lépe vyfocené.

veronika1105
autor
Včera ve 14:06
@xnikax1

@veronika1105 ty jo, to je celkem drsný zdá se mi,já měla takovýhle hodnoty a žádný léky jsem nebrala,ještě mě chválila..neřeknu kdyby ta lačná byla vyšší třeba celý týden ....

@xnikax1 mě to přijde taky divné. Ranní jsou pod 5 a ostatní mimo toho 12 večer v limitech... Nebo jsem asi blbá 🙈

xnikax1
Včera v 15:57
@veronika1105

@xnikax1 mě to přijde taky divné. Ranní jsou pod 5 a ostatní mimo toho 12 večer v limitech... Nebo jsem asi blbá 🙈