icon

PCOS a těhotenství: Kdy jít na neschopenku?

nikol267
29. led 2022

Dobrý večer. Mám PCOS jsem v 5+0 tehotenstvi. Pracuji jako pecovatelka v domově důchodců. Jak jste to měli vy PCOS a šli jste rovnou na neschopenku? Hned při první kontrole?

pampeliska1313
•
29. led 2022

Ne? Normálně jsem pracovala ve školství dál. Riziko je na zhodnocení lékaře.

tasimia
•
29. led 2022

@nikol267 ne, pracovala jsem až do 5 měsíce, kdy už jsem musela na nemocenskou, protože jsem omdlévala 🙂).

michaela_pol
•
29. led 2022

Ano, od pátého týdne nemocenská. Ale měla jsem tři velké cysty a hrozilo, že jedna praskne. Jinak bych chodila dál do práce.

nikol267
autor
•
29. led 2022

@michaela_pol No mám jít na ultrazvuk 8.2 ale v práci covid tak se bojím. A v respiratoru už to moc nedávám.

eloise02
•
29. led 2022

@nikol267 PCOS mám, v těhotenství ho až tak nikdo neřešil, ale pracovala jsem jako asistentka v Charitě u seniorů a na neschopence jsem byla od začátku, stačilo u doktora říct, že v práci musím zvedat lidi atd.

nikol267
autor
•
29. led 2022

@eloise02 a to té nechali od kolikateho týdne?

tami91
•
29. led 2022

Ahoj, já pracuji normálně. Když jsem se dr ptala, jestli je třeba jít hned na rizikové, že jsem to všude četla, tak na mě hleděla jak puk, že s PCO je těžší otehotneni, ale na těhotenství to vliv nemá..

eloise02
•
29. led 2022

@nikol267 No nevím, od první kontroly. Syn má už 6 let, nevím přesně ve kterém týdnu jsem tam šla poprvé. Prostě od chvíle, kdy mi doktor těhotenství potvrdil, tak jsem už do práce nechodila.

camillaq
•
29. led 2022

Mám Pcos, těhotná jsrm byla 5x a ani jednou žádný dr v těhotenství neřešil, že mám Pcos. Na neschopenku jsem šla, až byl nějaký problém, v 8 tt, ve 12 tt

natysnovec
•
29. led 2022

Ja delala v domove duchodcu a na neschopenku jsem sla od 8tt kdy jsem na to prisla.🙂

nikol267
autor
•
29. led 2022

@natysnovec a nebyl problém? Dr vám napsal hned neschopenku ?

natysnovec
•
29. led 2022